Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:42:03) |
Vážený pane Znoj, pokud máte sjednané povinné ručení u ČSOB pojišťovny, tak máte zároveň připojištěné úrazové pojištění řidiče. Toto pojištění se vztahuje pouze na úraz v důsledku dopravní nehody. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:25:38) |
Vážená paní Divecká, my jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, ne konkrétní pojišťovna. Ale pokud Vás pojišťovna vyrozuměla o přeplatku, rozhodně Vám zašlou složenku, nebo pokud jste uvedla číslo účtu, může Vám být přeplatek poukázán na účet. |
![]() |
Pavel Znoj - 10.05.2008 (16:25:10) |
Prosím o informace k mému pojištění.Chi se zeptat,zda mám k povinnému ručení a nebo k havarijnímu pojištění(MOBILITY),které mám sjednané u Čsob pojišťovny (k povinnému ručení nebo havarijní pojištění)automaticky zdarma úrazové pojištění a na co vše se vztahuje,pokud k úrazu nedošlo v autě ale na veřejnosti.Pokud se stal úraz,že sem si omylem zlomil dva prsty,které mám v sádře víc jak 3týdny,potřeboval bych vědět jestli mohu uplatnit nárok na pojistné,zda se pojištění vztahuje k mé pojistné smlouvě.Dále by mě zajímalo,když si způsobím úraz jestli se vztahuje k tomuto pojištění nebo musím mít zvlášť pojištění úrazu.Prosím o veškeré potřebné informace a další.Prosím napište mi na můj E-mail:ZNOJP@seznam.cz Předem děkuji ZNOJ Pavel Dr.Březiny 786 Bludov 78961 |
![]() |
eva divecka - 09.05.2008 (13:35:58) |
dobry den.mam dotaz.zrusila jsem pojisteni vozidla u vasi pojistovny,prislo mi postou vyrozumeni o preplatku,ktere mi bude vraceno.musim na nejblizsi pobocku nebo mi prijde slozenka automaticky postou?dekuji eva |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.05.2008 (14:30:44) |
Vážená paní Šťastná, ke zrušení pojistky potřebujete doklad o pojištění, zelenou kartu a buď kopii kupní smlouvy, nebo přepsaného TP. Pracovník pojišťovny sepíše žádanku na zrušení, ke které přiloží Vámi doloženou kopii a doklad o pojištění se zelenou kartou. Tuto žádanku musíte podepsat. Zhruba do měsíce Vám přijde poštou vyrozumění z pojišťovny o stornu pojistné smlouvy z důvodu změny majitele. |
![]() |
Alena Šťastná - 05.05.2008 (14:12:02) |
Dobrý den, měla jsem u vás pojištěné auto, které jsem prodala. Jak mám zrušit pojistku? Děkuji za odpověď alena_stastna@centrum.cz tel. 603 889 268 |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.05.2008 (13:01:20) |
Vážený pane Zachar, bohužel žádná objednávka od Vás, nám nepřišla. V případě, že objednávku správně odešlete, tak Vám obratem na mail příjde potvrzení o jejím přijetí. |
![]() |
Zdenek Zachar - 02.05.2008 (12:52:17) |
Prosím potvrďte mi pojištění, nevím, zda jsem vše dobře odeslal, nepotvrdilo mi to nic, Peugeot 7S61802 poj. Generali přes Krystofa agenturu, díky. Zachar, stačí i Sms 606444380 |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.04.2008 (07:40:11) |
Vážená paní Stránská, bezeškodný průběh lze na nově pojišťované vozidlo vždy převést pouze ze zrušené smlouvy! Pokud tedy Váš manžel pojistku na staré auto zruší, pojišťovna mu po zrušení zašle potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého mu u nové pojišťovny bonus uznají. Jedině Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS, což znamená, že staré vozidlo by muselo být pojištěno u Generali pojišťovny a nové taktéž. Potom by Generali pojišťovna uznala bonus starého vozu na nové vozidlo, aniž by se musela původní smlouva rušit. Pokud tak není, budete muset smlouvu na starý vůz zrušit. Jinak bonus nepřevedete. |
![]() |
Dana Stránská - 29.04.2008 (17:52:31) |
Dobrý den, prosím o radu. 24. 4. 2008 si manžel koupil nové auto a prodejce potřebuje potvrdit bonus ze zákonného pojištění kvůli nové smlouvě na zákonné pojištění auta. V současné době má manžel na sebe napsáno ještě staré auto s pojistkou a za dobu trvání bonusů neměl žádnou nehodu. Lze na druhé auto převést bonus v plné výši? Děkuji za radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.04.2008 (13:38:10) |
Vážený pane Dřevínek, bonus ze zahraničí si uplatnit můžete, je ale možné, že po Vás pojišťovna bude vyžadovat překlad. S dotazem, zda Vám bonus uznají na povinné ručení i na havarijní nebo jen na povinné, se budete muset obrátit na konkrétní pojišťovnu, kde si budete pojištění sjednávat. Každá pojišťovna k tomu může přistupovat jinak. |
![]() |
Karel Dřevínek - 29.04.2008 (13:20:44) |
Prosím o možnost sdělení : Řídil jsem vozidlo po 2 roky v Anglii, kde jsem měl pojištěné auto. Jiné pojištění (HP a POV asi neznají), bylo pojištěno jednou smlouvou. Prosím, mám nárok na bonus v případě bezeškodné události i na hav. pojištění (HP). Děkuji za radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.04.2008 (08:05:35) |
Vážená paní Lucie, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel, tudíž se zdravotními pojišťovnami nemáme zkušenosti. Ale na stránkách zdravotních pojišťoven se jistě dočtete co která pojišťovna nabízí. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.04.2008 (07:50:42) |
Vážený pane Ston, nabídka Vám bude během 2-3 pacovních dnů zaslána na email. |
![]() |
lucie - 25.04.2008 (22:10:59) |
Chtěla bych přejít od VZP k jiné pojišťovně, ale nemám žádný přehled o výhodách, či nevýhodách těch jiných poj. Prosím o radu, která zdravotní pojišťovna má nejvýhodnější podmínky. Chtěla bych to pro celou rodinu, tj. 2 děti 3 a 8 let + manžel. Děkuji za odpověď. Stačí mi i nějaké odkazy. |
![]() |
r.ston@seznam.cz - 25.04.2008 (18:04:59) |
Prosím o kalkulaci havarijního pojištění u jednotlivých pojišťoven. VW Passat 1,8, r.v. 11/2005, benzín, částka 350 000 Kč, spoluúčast 5%(5000Kč), zabezpečení mechanické+ imobilizér, použití běžné, řidič muž, 1973, platba ročně, ALL RISK. zároveň sjednám povinné ručení. lékař. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.04.2008 (09:26:41) |
Vážený pane Němec, pokud máte havarijní pojištění, tak náhradu škody určitě dostanete. Pokud ne, a neznáte ani SPZ vozidla které Vám škodu způsobilo, tak šance na získání odškodnění je nulová. |
![]() |
Němec - 24.04.2008 (08:45:20) |
Dobrý den. Potřeboval bych informaci, jestli mám šanci dostat náhradu škody na autě, která vznikla na parkovišti a viník zbaběle ujel. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.04.2008 (09:28:32) |
Vážený pane Zipfel, bezeškodný průběh z pojistky, kde byl pojistníkem Váš otec, si bohužel uplatnit nemůžete. Jen málo pojišťoven (např. ČP a Triglav) přiznává bonus z jednoho rodinného příslušníka na druhého, podmínkou ale je žití ve společné domácnosti. Bonus za "bezeškodného řidiče" Vám bohužel žádná pojišťovna neuzná. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.04.2008 (09:06:20) |
Vážený pane Fousek, dobu, po kterou Vám běžel leasing, si můžete započítat do bezeškodného průběhu. Tzn., že pokud se pojištění těchto dvou vozidel nepřekrývalo, můžete si započíst oba bezeškodné průběhy (tato doba se počítá od 1.1.2000). |
![]() |
Tom Zipfel - 21.04.2008 (22:04:06) |
Dobrý den. Jezdím od roku 1992 - bez jediné nehody. Do roku 2004 vlastním autem (pojištěno u ČSOB) a po jeho prodeji autem, které mi dal otec, bohužel, dosud je vedeno na něj. Nyní potřebuje auto obměnit. Uzná mne některá pojišťovna jako "bezškodního řidiče", jestliže na mne nebylo vedeno od roku 2004 žádné povinné ručení? Nebo budu odsouzen k sazbě na úrovni často bourajících řidičů? Děkuji, TZ |
![]() |
Fousek - 21.04.2008 (18:04:59) |
Dobrý den. Mám k Vám prosbu. Lze do bezkodního průběhu započítat i dobu po kterou jsem jezdil s vozem pořízeným od ŠkoFinu t.j. 60měsíců? A ještě k tomu přičíst i měsíce jež jsem jezdil před tím t.j. 42 měsíců se svým starým vozem? Jak to prosím je? Děkuji Vám moc za info. Vyprší mi právě leasing a chtěl bych si u Vás sjednat online pojištění a nevím co mám do kolonky BEZEŠKODNÍ PRŮBĚH vyplnit, tak aby to bylo správně a pravdivě. Přeji Vám krásný a úspěšný den. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.04.2008 (07:51:37) |
Vážený pane Nedoma, ze zákona jste povinnen mít uzavřené povinné ručení, tudíž i na přejetí s novým vozidlem z prodejny, byste měl mít pojištění uzavřené. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.04.2008 (14:18:34) |
Vážený pane Chvátal, co se vrácení pojistného z ČPP týče, opravdu to hrozně dlouho trvá. Urgovala jsem vratku, snad Vám každou chvílí peníze dojdou poštovní složenkou. Vrácené pojistné je vypočítáno správně. Roční částka se vydělí 12 měsíci, což ve Vašem případě činí 460 Kč na měsíc. Dva měsíce jsou tedy 920 Kč + 180 Kč za zbylé dny do konce února (každá pojišťovna si při zrušení smlouvy nechává pojistné do konce měsíce, ve kterém smlouvu rušíte). Tzn., že pojišťovna si nechala pojistné ve výši 1100 Kč. Zaplatil jste 5.515 Kč - 1.100 Kč = 4.415 Kč. Za nezodpovězení dotazu mailem se omlouvám, pokud byl na naši agenturu (ppp.krystof@seznam.cz). |
![]() |
Radim Chvátal - 16.04.2008 (13:15:17) |
Dobrý den! Dne 19.12.2007 jsem přes Vaši sapolečnost sjednal povinné ručení na vozidlo MULTICAR, RZ 1B4 7416. Zprostředkovali jste pojištění u ČPP, a.s. pod číslem 3069565697, sjednáno dne 19.12.2007, počátek pojištění taktéž 19.12.2007. Toto bylo z administrativních důvodů Vaší pracovnicí dne 14.2.2008 zrušeno a vozidlo bylo opět přes Vaši společnost přepojištěno u wustenrot poj., a.s. od 15.2.2008 s číslem pojištění 3060478536. Vzhledem k tomu, že pojišťovna wuestenrot již požaduje uhradit nové pojistné, hledal jsem vratné zbylé pojistné od předešlé pojišťovny za období 15.2.2008 až 18.12.2008. Nalezl jsem pouze oznámení od ČPP, že máme nárok na vratnou částku 4415,- Kč a že tuto zašlou poštovní poukázkou. Dodnes se tak nestalo a navíc se mi tato částka jeví jako nižší, než na kterou bychom měli nárok. Proto Vás prosím o spolupráci a zjištění příčin, proč nám vratné pojistné nebylo dosud doručeno a dále jak vypočítám nespotřebované pojistné, jelikož pouhým rozpočtem celkového pojistného na jednotlivé měsíce či dny a odečtením této částky od celkového pojistného vychází jiná částka, než která nám má být doručena. Již jsem se dotazoval na stejný problém mailem, ale nikdo mi neodpověděl. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Chvátal |
![]() |
předchozí zobrazuji 5158 - 5182 [celkem připomínek: 6147] další |