Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Tomáš - 08.06.2008 (17:47:22) |
Dobrý den, chtel bych se zeptat jestli se při rusení pojistky odevzdává zelená karta. Děkuji |
![]() |
Tomáš - 08.06.2008 (17:45:05) |
Dobrý den, chtel bych se zeptat jestli se při rusení pojistky odevzdává zelená karta. Děkuji |
![]() |
Miloslav Náprstek - 06.06.2008 (14:57:11) |
Děkuji za odpověď, ale mám ještě jednu nejasnost. Jak se postupuje při převozu vozidla po vlastní ose? Původní majitel bude tedy potřebovat velký i malý TP, vozidlo ovšem provozovat bez malého TP průkazu nelze. Stejný problém pravděpodobně nastane s pojištěním. Jak se takováto situace řeší? |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.06.2008 (07:55:17) |
Vážený pane Náprstek, odhlášení na základě plné moci (nemusí být ověřená) lze. Pokud ale na odbor dopravy půjde původní majitel, plnou moc nebudete potřebovat (pouze v případě, že by šel někdo jiný v jeho zastoupení). Vozidlo se musí odhlásit v místě, kde je registrováno!! Stačí pouze velký a malý technický průkaz a osobní údaje včetně RČ či IČ kupujícího. Plná moc od kupujícího není potřeba. Jakmile bude vozidlo odhlášeno, prodávající zašle doklady kupujícímu, který si poté vůz přihlásí na odboru dopravy ve svém bydlišti. K přihlášení je nutné mít osobní doklady (OP, ŽL..), velký TP, malý TP (ORV), evidenční kontrolu na jméno přihlašujícího, doklad o pojištění (nyní již pouze zelenou kartu) na jméno přihlašujícího, musí být platná technická a emise a zřejmě se budou odevzdávat i RZ (SPZ). |
![]() |
Miloslav Náprstek - 05.06.2008 (23:41:21) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak se postupuje při převodu automobilu z jednoho majitele na druhého, jedná se o převod mezi okresy, ovšem auto se bude kupovat a převážet o víkendu, majitel jej tedy nemůže odhlásit. lze pomocí plné moci poté dodatečně majitele odhlásit na magistrátu domácího registru vozidel? děkuji M.Náprstek |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2008 (13:02:04) |
Vážený pane Parsch, pojištění můžete dle zákona zrušit do dvou měsíců od sjednání pojištění bez udání důvodu. Musíte ale počítat s 8 denní výpovědní lhůtou. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2008 (12:58:26) |
Vážený pane Veverka, k pojistkám sjednaným od 1.6.2008 se už nevydává doklad o pojištění, ale pouze zelená karta (dle zákona 137/2008 Sb.). U pojistek sjednaných před 1.6.2008 je doklad o pojištění platný až do konce roku 2008, stávajícím klientům budou ZK ke konci roku zaslány automaticky. Některé pojišťovny vydávájí pouze originál ZK, ale např. ČSOB vydává i duplikát, s sebou vozte obě části ZK. |
![]() |
Parsch MArtin - 05.06.2008 (11:11:39) |
Dobrý den, rád bych se zeptal na výpověd povinného ručení. Včera (4.6.2008) jsem uzavřel povinné ručení, které bych chtěl zrušit, jelikož jsem našel jiný produkt, jiné banky. Je možné v nějaké zákonné lhůtě nynější povinné ručení zrušit? Předem děkuju za odpověď. |
![]() |
Veverka - 05.06.2008 (09:40:02) |
Od 1.6.08 je povinnost mít ve vozidle ZELENOU KARTU. Chci se zeptat, zda-li ORIGINAL nebo DUPLIKAT nebo mit s sebou raději OBA? V jaké vyhlášce je to stanoveno? |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.06.2008 (07:33:20) |
Vážená paní Kapitolová, pojištění přes internet zrušit nelze. Při každém zrušení je nutný originál podpis pojistníka, což znamená, že musíte buď na nejbližší pobočku Wüstenrot pojišťovny, kde s Vámi pracovník sepíše žádanku na zrušení, kterou podepíšete, nebo zašlete doporučený dopis přímo na pojišťovnu, kde uvedete Vaše osobní údaje, číslo pojistky a údaje o vozidle. Žádejte o zrušení pojistné smlouvy z důvodu prodeje a dopis podepište. Přiložte doklad o pojištění a zelenou kartu a kopii kupní smlouvy či přepsaného velkého TP. Pojišťovna Vám poté zašle vyrozumění s případným doplatkem či nedoplatkem. |
![]() |
Kapitolová Andrea - 02.06.2008 (00:27:46) |
Dobrý den chtěla bych zrušit povinné ručení na svůj vůz Ford Fiesta,které jsem sjednávala u pojišťovny Wustenrot z důvodu prodeje tohoto vozidla.Lze toto povinné ručení zrušit přes internet?nejakym formulářem?dekuji za odpověď. email:adxy@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.05.2008 (14:27:55) |
Vážený pane Teiner, záleží na tom, když jste vůz prodal, jestli jste pojistku zrušil. Prodejem vozidla pojištění automaticky nezaniká. Musíte zajít na ČPP s kopií přepsaného TP nebo kupní smlouvou a tam pojištění zrušit. Pokud jste tak učinil, musíte mít u sebe kopii žádanky na zrušení, s tou navštivte pobočku ČPP, žádanku na zrušení jim ukažte a neměli by po Vás žádné pojistné chtít, pokud tam nemáte nějaký dluh. |
![]() |
Teiner David - 27.05.2008 (14:04:08) |
Dobrý den,měl jsem pojištěné auto u ČPP, přišla mi upomínka o zaplacení,ale auto už 7 měsíců nevlastním.Jak mám postupovat? (dtrinvest@seznam.cz) |
![]() |
Petra Hrdá - 26.05.2008 (16:54:20) |
Dobrý den, děkuji za odpověď, velký technický průkaz jí zůstal, adresu i jméno má, ale neví jestli je pravé, adresu jsme našli na internetu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.05.2008 (16:11:01) |
Vážená paní Hrdá, nevíme, jestli Vaše kamarádka předala potencionálnímu kupujícímu i doklady od auta. Pokud ne (zůstal ji alespoň velký TP) a zná jeho jméno, RČ a trvalé bydliště, tak na něj vůz může odhlásit na příslušném odboru dopravy. Na základě toho by mohla zrušit pojistku. Popřípadě zrušení pojistky může ještě vyřídit klasickou výpovědí k datu výročí smlouvy s tím, že výpověď se musí podat minimálně 6 týdnů předem. |
![]() |
Petra Hrdá - 24.05.2008 (14:43:18) |
Dobrý den, mám Vás velkou prosbu, kamarádka prodala auto, s tím, že po vyzkoušení auta v provozu dojde k jeho přepisu. Stalo se to v listopadu roku 2007. Dodnes se s autem nikdo neukázal a vypadá to, že bylo již několikrát prodáno dál. Neví co má dělat. Policie kamarádce sdělila, že si auto musí najít sama, že nemůže nahlásit krádež. Nemůže auto odhlásit ani zrušit pojistku. Mohli byste poradit jak situaci řešit? Nepodepsali ani kupní smlouvu. Děkuji za jakoukoliv radu, a pomoc. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2008 (08:04:58) |
Vážený pane Dolenský, buď do dotazníku vyplňte starou SPZ a jakmile Vám bude přidělena nová, tak se na pojišťovnu nahlásí změna a Vám bude zaslán nový doklad o pojištění s nouvou SPZ, nebo do kolonky vepište nuly. |
![]() |
Josef Dolenský - 20.05.2008 (21:05:12) |
Koupil jsem starší osobní automobil, nejprve si musím sjednat pojištění aby bylo auto na mě přepsáno, ale v online dotazníku mi bez SPZ auto nepojistí a hlásí to chybu jak mám postupovat. děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.05.2008 (15:59:23) |
Vážená paní Cherynová, Generali pojišťovna Vám převede bonus ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo formou "slevy plus". Takže jelikož tam již jeden vůz máte, druhý bych pojistila k němu. Pokud byste si pojišťovala nový vůz u jiné pojišťovny a stávající smlouvu, kterou máte nyní u Generali nezrušila, musela byste platit pojistné se základní sazbou (bez bonusu). Co se havarijního pojištění týče, nemohu Vám bohužel takto na dálku poradit. Vyplňte prosím dotazník na této stránce pod odkazem: havarijní pojištění (levá horní část této stránky). Do 2-3 prac. dnů Vám zašleme nabídku od několika pojišťoven. |
![]() |
Lenka - 19.05.2008 (14:33:09) |
Ještě bych chtěla uvést, že během měsíce budeme pojišťovat další osobní vůz, některé pojišťovnmy berou v potaz počet pojištěných vozidel. Děkuji |
![]() |
Lenka Cherynová - 19.05.2008 (14:30:04) |
Dobrý den,prosím o radu, u jaké pojišťovny sjednat pov.ruč.pro osobní vůz Citroën C4 do 1 400cm. Vůz je koupený v červenci 2006 a od té doby je pojištěn u Generali,také tam mám sjednané havarijní pojištění Minikasko.Nabídka od poj Generali je 4640Kč po odečtení bonusu 4176Kč.Opět uvažuji o havarijním,alespoň částečném.Děkuji za odpověď. email: cher.lenka@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.05.2008 (08:06:38) |
Vážená paní/slečno Konečná, při uzavírání nové pojistné smlouvy může být datum počátku pojištění nejdříve ten den, kdy se smlouva sjednává, pojištění nelze sjednat zpětně. Tzn. pokud budete sjednávat pojištění dnes, zadáte dnešní datum, nelze včerejší. Pojištění by na sebe mělo navazovat. V zákoně je uvedeno, že pokud do 14 dní nebude vozidlo pojištěno, musí se dočasně vyřadit z registru vozidel. Po tuto dobu (těch 14 dní) však vozidlo nesmíte provozovat, protože zákon říká, že na pozemních komunikacích lze užívat pouze vozidlo s platným pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou motorovým vozidlem (tzv.povinné ručení). Na silnici můžete s vozidlem vyjet až s platnou pojistkou. |
![]() |
Konečná - 15.05.2008 (23:56:22) |
Dobrý den chci se zeptat jak postupovat.Leas. smlouva a pojištění na vozidlo skoncila 13.5.Dosud pojišťovací agent nedodal podklady k pojistce nové. Mám na nové pojištění vyznačit datum 14.5. nebo datum kdy budu mít sepsanou smlouvu?Kolik dnů mám ze zákona na uzavření pojistky nové?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (16:28:45) |
Vážená paní Malá, nezmínila jste se u které pojišťovny jste pojištěna. Je možné, že platíte čtvrtletně více, než kdybyste si smlouvu s maximálním bonusem uzavřela nyní. Vaše pojistka byla sjednána za jiných podmínek, je možné, že daná pojišťovna má nyní nějakou akci - slevu při sjednání. Co Vám můžeme poradit je, abyste pojistku, kterou máte nyní uzavřenou vypověděla (a to šest týdnů před datem výročí smlouvy) a sjednala si pojištění nové - cenově výhodnější. |
![]() |
Pavla Malá - 12.05.2008 (12:35:20) |
Dobrý den, platím 847,- čtvrtletní pojištění na Fiat Punto. Za 8 let, kdy mám pojištění sjednáno, nedošlo k žádnému plnění. Nicméně když jsem si srovnávala sazebník pojišťovny s tím, kolik reálně platím, vychází mi nepoměrně vysoká částka vzhledem k době pojištění a bonusům. Mám tedy dotaz, co dělat v případě, že platím pravděpodobně vyšší částku, než bych měla? Předem velmi děkuji za zodpovězení a přeju krásný den. Pavla (tatranka68@seznam.cz) |
![]() |
předchozí zobrazuji 5133 - 5157 [celkem připomínek: 6147] další |