pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Veronika Vávrová - 03.07.2008 (08:50:11)
Dobrý den,
potřebovala bych radu, jak postupovat v případě, že jsem měla dopravní nehodu. Tato nehoda je nahlášena na policii. Bohužel druhý účastník nehody, tuto skutečnost nenahlásil na pojišťovně. Já ano a to jak u své, tak i u jeho. Bohužel z Kooperativy (jeho pojišťovna, kde má sjednané zák. pojištění) mi sdělila, že ho vyzvala k vyplnění formuláře a on na to nereagoval.Jak mám tuto situaci řešit? Pán měl na své vozidlo i havarijní pojistku, tu si vyřídil, ale zákonnou z které bych měla něco obdržet já, neřešil. Předem děkuji moc za odpověď
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (08:32:45)
Vážený pane Brada,
vozidlo, které má značky v depozitu na sebe přihlásit můžete. Pokud chcete dále nechat značky v depozitu a jen na sebe vůz přihlásit, stačí Vám k tomu evidenční kontrola. Jinak jestli chcete depozit ukončit a vůz na sebe zaregistrovat, potřebujete pojištění, vůz musí mít platné STK a potřebujete buď protokol z technické na své jméno nebo evidenční kontrolu.
Brada - 03.07.2008 (02:05:14)
abych tedy upřesnil tak auto na mne není přihlášené, ale pouze přehlášené
Brada - 02.07.2008 (19:53:12)
Dobrý den
chtěl jsem se zeptat jestli je možné přepsat vozidlo které má uložené SPZ v depozitu
Agentura Kryštof - 01.07.2008 (10:50:13)
Vážený pane R.,
jelikož se bezeškodný průběh (bonus) musí dokládat potvrzením, které obdržíte od pojišťovny až po zrušení pojistky na staré auto, měl byste si sjednat pojistku na nový vůz nejprve bez bonusu a doložit jej dodatečně. Většina pojišťoven má totiž na doložení potvrzení lhůty (zhruba 2 měsíce). Pokud lhůtu nestihnete, stejně Vám pojistné navýší na základní sazbu a bonus uzná až ode dne, kdy potvrzení doložíte. Takže v případě, že nevíte, kdy vůz prodáte, asi bych volila tuto variantu.
rapp2@seznam.cz - 01.07.2008 (10:27:13)
Dobrý den, chci koupit nové auto a staré prodat posléze. Jak mám postupovat, abych při pojištění nového měl bonus (mám max.).
Děkuji a zdravím R.
Zdeněk - 30.06.2008 (13:10:34)
Děkuji.
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (13:02:49)
Vážený pane Zdeňku,
některé dopravní inspektoráty opravdu vyžadují malý technický průkaz i při odhlášení vozidla. Správně by se měl předložit vždycky, ale pouze některé dopravky na tom vyloženě trvají..jiné nepředložení malého TP přehlíží.
Zdeněk - 30.06.2008 (12:53:46)
Dobrý den, koupil jsem auto a dřívější majitelka mi při prodeji řekla, že auto odhlásí a že jí stačí jen velký technický průkaz. Dnes mi volala, že se omlouvá, ale bude k tomu potřebovat i malý tech. průkaz. Je opravdu zapotřebí?
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (07:53:09)
Vážená paní Procházková,
pokud máte pouze povinné ručení, škodu uplatnit nemůžete. Na tyto živelné pohromy se vztahuje pojištění Minikasko (živelné události, požár, výbuch, střet se zvěří a vandalismus), které si lze u Generali pojišťovny dopojistit. Nyní už je sice pozdě, ale pro příště bych pojištění doporučovala.
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (07:49:29)
Vážený pane Fric,
můžete si k povinnému ručení dopojistit rozšířené asistenční služby, které Vám potom ale poběží po celou dobu trvání povinného ručení. Nebo si sjednat havarijní pojištění - u některých pojišťoven lze i krátkodobě, např. ČP, ČPP..
Anna Procházková - 27.06.2008 (14:09:37)
Dobrý den,
manžela zastihla 25.06.08 na cestě větrná bouře, bohužel nestihl včas uhnout padající větvi, která rozbila přední kapotu a světlo. Máme povinné ručení u Generali , lze uplatnit škodu u pojišťovny?? Děkuji , zdravím.

Fric jan - 27.06.2008 (13:20:24)
chci se vydat starsim autem do chorvatska,existuje nejaka pojistka pro pripad ze by se mi auto porouchalo a potreboval bych odtahovou sluzbu
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (12:58:34)
Vážená paní Novobilská,
na pojišťovně měli zřejmě na mysli vyplnit formulář, který si stáhnete přímo ze stránek dané pojišťovny (hlášení pojistné události). Musíte tedy na stránky pojišťovny, formulář si vytisknout a vyplnit.
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (12:56:34)
Vážený pane Turský,
pokud byla smlouva vypracována naší agenturou, napište mi prosím, kdy byla smlouva sjednána, ať si ji mohu vyhledat a pojišťovnu, u které jsme povinné ručení sjednávali (dle uvedeného čísla smlouvy se zřejmě jedná o ČPP nebo Wüstenrot). Pokud jste si pojištění sjednával jiným způsobem, kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu.
Marcela Novobilská - 25.06.2008 (12:34:24)
Před domem nám shořelo auto a odneslo to i auto sousedky z domu
událost šla nahlásit na pojištovnu a tam jí řekli,že to musí udělat přes internet,ale bohužel nevíme jak.
Oldřich Turský - 25.06.2008 (11:58:46)
Při kontrole "zelené karty" č. 3061618848 jsem zjistil, že mám uvedenu převozní SPZ... potřeboval bych dodat novou kartu s SPZ 5S44166
Pro letošní rok jsem nedostal žádnou slevu na pojistném ?....
Výši mého pojistného od r. 2005 jsem na simulaci pov.pojištění nenašel... Prosím o změnu SPZ a kontrolu pojistného a informaci na tuskyo@seznam.cz / 728655295 děkuji Turský
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (07:45:38)
Vážená paní Romano,
v prvním případě bych chtěla poděkovat za dotazy. Dovolím si ale nesouhlasit s druhým příspěvkem. Je pravda, že zprostředkovatelé nejsou oprávněni vydávat potvrzení o bonusu, ale také je pravda, že ne každá pobočka přímo pojišťovny Vám vystaví tento doklad na počkání! Nevím, jak je to v jiných městech, ale u nás např. ČPP, Generali, vůbec potvrzení nevystaví. Také můžu ze zkušenosti říct, že pokud zavolám na infolinku a poprosím pracovníka, aby mi potvrzení zaslal, do týdne jej mám doma. Je to rozhodně pohodlnější, než trávit čas čekáním na pobočkách. Na vystavení také závisí to, jestli paní Bardounová odevzdala při zrušení doklad o pojištění a zelenou kartu, či ne. Např. Generali pojišťovna při neodevzdání dokladů nechce potvrzení vystavovat!
romana - 24.06.2008 (17:32:00)
paní Bardounová každá pobočka //ne obchodník// vám vystaví potvrzení na počkání - napište, která je to pojišťovna.
Romana - 24.06.2008 (17:28:43)
vzkaz pro pana Vlase a všechny ostatní NA CO MáME asistenční služby naučte se je využívat platíte si je !!!!! při každé nehodě akamžitě volejte a vyhnete se pozdějším problémům
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (15:50:29)
Vážená paní Bardounová,
nejsme žádná konkrétní pojišťovna, takže žádné potvrzení nevystavujeme! Musíte se obrátit na konkrétní pojišťovnu např. pomocí výše uvedených infolinek.
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (15:48:29)
Vážený pane Vlas,
je nám líto, ale nic lepšího, než se obrátit na ČKP, Vám poradit nemůžeme. My jsme zprostředkovatelé pojištění, nejsme ani likvidátoři, takže opravdu nevíme jek jinak postupovat.
Bardounová Ivana - 24.06.2008 (10:45:56)
dobrý den,žádám už měsíc a půl o poslání bonusů k uzavřené smlouvě č.3042140482 děkuji za rychlé vyřízení
PETR VLAS - 24.06.2008 (10:20:49)
TO UZ JSEM UDELAL,ALE ODPOVEDI JSEM SE NEDOCKAL,POUZE MI REKLI AT SI ZAVOLAM DO CHORVACKA NA JEJICH KANCELAR POJISTITELU,JENZE KOMUNIKUJTE S CHORVATY KDYZ VAM NIKDO NEROZUMI A VY TAKE NE.
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (09:02:32)
Vážený pane Vlas,
v této záležitosti se budete muset obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz), tam Vám zajisté poradí jak postupovat.
 
předchozí  zobrazuji 5083 - 5107 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting