Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Jana - 24.07.2008 (14:25:46) |
Dobry den Pred chvili jsem si u vas zrizovala povinne ruceni a domnivam se, ze jsem udelala chybu ve vyrobnim cisle vozidla zamenila jsem 0 za O |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (13:51:46) |
Vážený pane Martine, prodej musíte pojišťovně doložit buď kopií kupní smlouvy, nebo kopií již odhlášeného velkého technického průkazu. Také byste měl odevzdat doklady od pojistky (doklad o pojištění a zelenou kartu). |
![]() |
Martin - 24.07.2008 (13:20:24) |
Dobrý den Chtěl jsem se zeptat co potřebuji ke zrušení pojistky z důvodu,že jsem prodal auto.Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (13:15:36) |
Vážená paní Jano, je úplně jedno, kdo je na smlouvě pojistníkem. Vlastník a provozovatel se musí opsat z velkého TP, pojistník může být jakákoliv jiná osoba. Nejsou tam žádné podmínky. Co se bonusu týče, vztahuje se na pojistníka. Pojistník získává trváním smlouvy bonus. |
![]() |
Jana - 24.07.2008 (12:50:30) |
Dobrý den. Chci se zeptat, kdy je možné aby byl pojistník odlišný od vlastníka vozidla. Je to jedno nebo jsou u tohoto nějaké podmínky. Neztrácí se tím nějaké výhody, např. bonus? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (12:01:12) |
Vážený pane Novotný, bonusy z motorky na osobní automobil převést nelze. Bezeškodný průběh si můžete uplatnit ze stejné kategorie. Možná ještě některé pojišťovny uznají bonus z vyšší kategorie na nižší (z nákladního vozu na osobní)..rozhodně ale ne naopak. |
![]() |
Pavel Novotný - 24.07.2008 (11:48:02) |
Dobrý den, prodal jsem motorku a koupil auto, lze bonusy z motorky pouzit pri sjednani pov. ruceni u auta? Dekuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.07.2008 (07:49:21) |
Vážený pane Petře, k odhlášení Vám stačí plná moc od jednatele firmy, odbor dopravy po Vás bude ale chtít také kopii výpisu z obchodního rejstříku. Co se nahlášení ztráty RZ + ORV týče..budete muset sepsat přímo na úřadě čestné prohlášení, že jste tyto dvě věci ztratil Vy! Možná by i stačilo prohlášení přímo od firmy, že Vám z důvodu ztráty RZ + ORV nepředali. K těmto věcem přistupuje každý úřad jinak. Rozhodně ale musíte v nejhorším případě počítat s tím, že budete muset vzít ztrátu na sebe. Nezapomeňte si ještě tedy vyžádat kopii výpisu z OR! |
![]() |
Petr - 22.07.2008 (19:12:50) |
Dobry den, pri koupi skutru v OD Tesco jsem dostal TP, ve kterem je jako majitel zapsana firma a skutr neni odhlasen. Proto jsem v reklamacnim rizeni pozadoval dodani RZ a ORV + TP s odhlaskou, ale dali mi jen papir - plnou moc s podpisem jednatele firmy s tim, ze si mam odhlaseni vyridit sam a nahlasit ztratu RZ a ORV. Moc se mi to nezda, tak bych chtel jeste pred navstevou uradu, kde budu skutr prepisovat, potvrdit, zda ma Tesco pravdu, ze mi tohle musi stacit. Dekuji predem za odpoved |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.07.2008 (07:47:39) |
Vážený pane Jirásek, je to pravda. Smlouvu můžete zrušit do dvou měsíců od uzavření pojistné smlouvy bez udání důvodu. Prostě si to rozmyslíte a chcete ji ukončit. Pokud už tuto lhůtu nestihnete, smlouvu můžete ukončit pouze ze zákona a to: - změna majitele - uložení RZ (SPZ) do depozitu - nesouhlas s navýšením pojistného - trvalé vyřazení vozu - odcizení vozidla - výpověď ke konci pojistného období (6 týdnů před výročím smlouvy), atd. |
![]() |
Jan Jirásek - 20.07.2008 (21:53:36) |
Dobrý den, sjednal jsem si povnné ručení u Allianz poj. a chtěl bych se zeptat jaké mám možnosti zrušení smlouvy. Známý mi poradil, že do dvou měsíců od sepsání smlouvy mohu smlouvu zrušit. Je to pravda? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.07.2008 (08:15:31) |
Vážený pane Koutek, bonus si převedete úplně bez problémů. Po zrušení původní smlouvy Vám pojišťovna vydá potvrzení o bonusu (přijde Vám poštou asi měsíc po zániku) a pomocí tohoto potvrzení si potom uplatníte slevu na nové vozidlo. Nemusíte jej mít v ruce samozřejmě hned při sjednání nové pojistky. Pojišťovna Vám na nové vozidlo sjedná pojistku již s bonusem s tím, že potvrzení doložíte dodatečně. Většina pojišťoven má na doložení lhůtu 2 měsíce. V případě, že budete povinné ručení sjednávat u stejné pojišťovny (Kooperativa), převod bonusu proběhne automaticky. |
![]() |
Lukáš Koutek - 17.07.2008 (18:21:59) |
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně povinného ručení.Tento měsíc jsme si koupili nové auto VW Bora 1,9TDi a chtěli by jsme si sjednat povinné ručení,ale před tím bych měl dotaz k převodu bonusu. Nyní máme sjednanou pojistku pojišťovny Kooperativa na automobil starý Seat Toledo 1,6, který budeme likvidovat a odhlašovat. Můj dotaz tady směřuje k převodu bonusu z tohoto starého auta na auto nově koupené, jestli lze takto bonus převést nebo ne a za jakých podmínek (Pojistnou smlouvu bych sjednal online). Děkuji mockrát za Vaši odpověď a čas nad ní strávený. S pozdravem Lukáš Koutek |
![]() |
Lukáš Koutek - 17.07.2008 (18:08:08) |
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně povinného ručení.Tento měsíc jsme si koupili nové auto VW Bora 1,9TDi a chtěli by jsme si sjednat povinné ručení,ale před tím bych měl dotaz k převodu bonusu. Nyní máme sjednanou pojistku pojišťovny Kooperativa na automobil starý Seat Toledo 1,6, který budeme likvidovat a odhlašovat. Můj dotaz tady směřuje k převodu bonusu z tohoto starého auta na auto nově koupené, jestli lze takto bonus převést nebo ne a za jakých podmínek (Pojistnou smlouvu bych sjednal online). Děkuji mockrát za Vaši odpověď a čas nad ní strávený. S pozdravem Lukáš Koutek |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.07.2008 (15:45:12) |
Vážená paní Markéto, záleží na tom, u jaké pojišťovny máte povinné ručení. Každá k tomu přistupuje jinak. Např. na Generali pojišťovně mi bylo řečeno, že Vám zruší pojistku ke dni nahlášení totální škody na pojišťovně, na ČPP mi řekli, že pojistku zruší až ke dni trvalého vyřazení vozidla z evidence vozidel. Nechápu Váš dotaz s depozitem...? Na odevzdání značek do depozitu nepotřebujete platnou pojistku. Tyto dvě věci spolu nemají nic společného. A pokud máte totální škodu, měli byste vůz spíše trvale vyřadit, než dočasně. V zákoně jsou možnosti zrušení popsány takto: (1) Pojištění odpovědnosti podle tohoto zákona zaniká a. dnem, kdy pojistník, jeho dědic, právní nástupce nebo vlastník vozidla, je-li osobou odlišnou od pojistníka, oznámil pojistiteli změnu vlastníka tuzemského vozidla, b. dnem, kdy vozidlo přestalo jako vozidlo fyzicky existovat, c. dnem vyřazení tuzemského vozidla z evidence vozidel, d. odcizením vozidla; nelze-li dobu odcizení vozidla přesně určit, považuje se vozidlo za odcizené, jakmile Policie České republiky přijala oznámení o odcizení vozidla, e. dnem následujícím po marném uplynutí lhůty stanovené pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části, doručené pojistníkovi; tato lhůta nesmí být kratší než 1 měsíc a upomínka pojistitele musí obsahovat upozornění na zánik pojištění odpovědnosti v případě nezaplacení dlužného pojistného; lhůtu stanovenou pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části lze před jejím uplynutím dohodou prodloužit, f. výpovědí podle zvláštního právního předpisu,19) g. dohodou, h. uplynutím doby, na kterou bylo pojištění odpovědnosti sjednáno. (2) Pojistník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit pojistiteli skutečnosti uvedené v odstavci 1 písm. a) až d). |
![]() |
Markéta - 15.07.2008 (15:25:41) |
dobrý den, chtěla bych se zeptat, měla jsem autonehodu, kterou jsem nezavinila. Byla to totální škoda. Zaniká mi pojištění dnem te autonehody? Ikdyž jsem zaslala žádost o zrušení pojistné smlouvy až měsíc po autonehodě - byla jsem v pracovní neschopnosti a ještě jsem potřebovala vyřizvovat další papírování. Jde mi o to,že se musí odevzdat do 14 dnů do depozita SPZ. A to je v případě, že mi zanikla pojistná smlouva dnem autonehody nereálné.Děkuji za odpověď |
![]() |
Markéta - 15.07.2008 (15:19:35) |
dobrý den, chtěla bych se zeptat, měla jsem autonehodu, kterou jsem nezavinila. Byla to totální škoda. Zaniká mi pojištění dnem te autonehody? Ikdyž jsem zaslala žádost o zrušení pojistné smlouvy až měsíc po autonehodě - byla jsem v pracovní neschopnosti a ještě jsem potřebovala vyřizvovat další papírování. Jde mi o to,že se musí odevzdat do 14 dnů do depozita SPZ. A to je v případě, že mi zanikla pojistná smlouva dnem autonehody nereálné.Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.07.2008 (08:01:55) |
Vážený pane Blaha, pokud nemáte v zelené kartě danou zem přeškrtnutou, mělo by tam pojištění platit. Většina pojišťoven uvádí platnost v tomto znění: na území Evropy a Turecka, s vyjímkou Běloruska, Moldavska, Ruska a Ukrajiny. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.07.2008 (07:51:30) |
Vážený pane Šťastný, ano, Dolnorakouská pojišťovna se zabývá i pojištěním vozidel. 100% je Dol. poj. v Ostravě (ostrava@drpoj.cz, 596 111 665), tam by Vám měli poskytnout informaci, zda májí zastoupení ještě někde blíž pro Vás. |
![]() |
Radek Blaha - 06.07.2008 (12:12:46) |
Dobrý den Chystám se na dovolenou do Řecka. Vzelené kartě mám uvedeno nepřeškrtnuté SCG. Mohu jet přes Srbsko bez problémů?Děkuji. |
![]() |
Pavel Štastný - 06.07.2008 (11:35:48) |
Dobrý den, nevíte zda ve Frýdku - Místku není Dolnorakouská Pojišťovna?Prosím o kontakt,vím že dělají zákkoné pojištění a havarijní pojištění.Můžete mě to potvrdit. Děkuji Vám Štastný Pavel |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (11:42:20) |
Vážená paní Ivano, při prodeji vozu je vždy dobré sepsat si kupní smlouvu. Poté musíte zajít na příslušný odbor dopravy s sebou vzít velký i malý technický průkaz (ne všechny dopravní inspektoráty vyžadují malý TP při odhlášení) a znát údaje nového majitele (jméno, trv. bydliště, RČ popř. IČ).Odhlášené doklady zašlete novému majiteli, který si vůz na sebe zaregistruje. Nezapoměňte zajít na pojišťovnu a zrušit si povinné ručení (s sebou doklad o poj., ZK, kopii přepsaného TP nebo kupní smlouvy)! |
![]() |
Petr - 03.07.2008 (11:32:01) |
Dobrý den, k dotazu paní Vávrové...jestliže nehoda byla šetřena Policií a viník dostal na místě pokutu , nepotřebujete aby viník to své pojišťovně nahlásil. Pojišťovna bude plnit škodu i bez toho. Jestliže však o zavinění nehody nebylo rozhodnuto na místě , bude se dále řešit ve správním řízení a s rozhodnutím si svůj nárok uplatníte u pojišťovny škůdce. |
![]() |
ivana - 03.07.2008 (10:32:28) |
Dobrý den ,prosím o radu jak postupovat při prodeji ojetého auta do jiného okresu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (08:59:06) |
Vážená paní Vávrová, bohužel nejsme likvidátoři pojstných událostí, takže přesný postup neznáme. Zkuste se obrátit na Kooperativu, kde má dotyčný pov. ručení, pokud Vám nebudou schopni poradit jak postupovat, tak potom zbývá obrátit se na Českou kancelář pojistitelů, která se těmito problémy zabývá (www.ckp.cz). |
![]() |
předchozí zobrazuji 5058 - 5082 [celkem připomínek: 6147] další |