Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Karel - 09.07.2007 (10:51:31) |
Hezký den, kupuji ojeté vozidlo, které je vedeno v kategorii N1. Je možné toto auto při přihlašování převést na běžný osobní vůz, když nejsem podnikatel a nebudu uplatňovat úlevy na dani? V případě, že ano - kde a jsou nutné nějaké úpravy vozu? V případě, že ne, co z toho pro mne plyne? Díky. |
![]() |
Lubomir Tengy - 08.07.2007 (08:39:01) |
Dobry den, dakujem Vam za Vasu odpoved, vozidlo ma slovenske hystoricke znacky + TP + FIVA( vydane 2007), mna osobne zaujima ci u Vas v Cechach bude musiet preist schvalovanim ? alebo mu bez akych kolvek problemov vydaju H-SPZ a novy H-TP a FIVA by maly akceptovat kedze sme v EU. Dakujem Vam za skoru odpoved.Ostavam s pozdravom.Lou Tengy |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.07.2007 (16:45:10) |
Vážený pane Tengy, vozidlo se musí v první řadě řádně odhlásit na Slovensku. Jak to tam chodí Vám bohužel neřeknu. Kontaktujte proto slovenský odbor dopravy, jistě Vám rádi poradí, co musíte podstoupit. Na českém odboru dopravy tvrdí, že se historické značky budou muset nejspíše v SR ukončit, tím pádem získá majitel normální veký TP. Potom si bude muset vyřídit historické značky tady, kdy se vůz zaregistruje na nového majitele, kontaktuje se klub historických vozidel kvůli vydání průkazu a další formality se vyřizují na krajských úřadech. Je ale možné, že takto staré vozidlo dostane TP český, pokud byl vydaný za federace..v tom případě se žádný dovoz nebude muset vyřizovat, nový majitel si jen vůz v ČR přihlásí. Je těžké poradit, když neznáme konkrétní případ a hlavně slovenské zákony. |
![]() |
Lubomir Tengy - 03.07.2007 (20:30:33) |
Dobry den ,chcem sa opytat na problematiku ohladom hystorickych znaciek, mam prijatela ktory chce kupit moje hystoricke vozidlo - ma slovenske hystoricke SPZ a FIFA preukaz, ake bude musiet podstupit uradne procedury u vas v Ceskej republike ked si ho chce prihlasit na ceske hystoricke SPZ ? Dakujem za skoru odpoved a ostavam s pozdravom,Lou Tengy,e-mail : loutengy@orangemail.sk |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2007 (17:08:26) |
Vážený pane Milan, proti danému rozsudku se zaručeně můžete odvolat, dokonce by na něm měla být napsaná lhůta pro odvolání. Pro více informací se obraťte na právníká. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2007 (17:03:01) |
Vážený pane Maník, nehodu musí nahlásit obě strany na pojišťovnu viníka, můžete zkusit využít infolinky dané pojišťovny, tam Vám řeknou jak přesně postupovat dál. |
![]() |
Milan - 30.06.2007 (10:13:31) |
Dobrý den. Měl jsem nehodu kde mi policicsta sdělil že bude podstoupena správnímu řízení. Přišel mi rozsudek z Magistrátu kde je nehoda popsaná zcela jinak než se skutečně stala. Můžete mi sdělit jaký zákon byl porušen když jsem byl odsouzen bez toho aníž bych podepsal nějaký protokol o nehodě nebo nějakou svědeckou výpověď? |
![]() |
Antonín Maník - 29.06.2007 (19:27:40) |
Dobrý den prosím vás chtěla jsem se zeptat jak postupovat při nehodě kterou zavinila jiná osoba. Musí škodu nahlásit on na své pojištovně nebo mi na své a jakým spůsobem. Předem děkuji Maník |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.06.2007 (09:16:03) |
Vážený pane Mírečku, bohužel není, Vám nejblíže jsou pobočky v Praze a Plzni. |
![]() |
Míreček - 29.06.2007 (00:12:09) |
Dobrý večer. Chtěl bych vědět, zda je na Mostecku zastoupení pojišťovny Triglav. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.06.2007 (16:33:05) |
Vážený pane Doubek, naše agentura pouze zprostředkovává pojištění motorových vozidel. Nejsme přímo pojišťovna, ani likvidátoři pojistných událostí. Nemáme ani k těmto informacím přístup! Kontaktujte proto s Vaším problémem danou pojišťovnu. |
![]() |
Doubek A. - 27.06.2007 (08:40:05) |
Dne 24.5. 2007 jsem uplatnil jako poškozený na pobočce Čské Budějovice nárok z povinného ručení viníka, který je pojištěncem Vaší pojišťovny, číslo hlášenky 0070520735, číslo poj. smlouvy 3071500840. Do dnešního dne mně nikdo z pojišťovny nekontaktoval, číslo pojistné události dosud není, jak dále postupovat. Na mém vozidla škoda cca 150.000,- Kč, nemám na úhradu faktury. Vozidlo již připraveno k převzetí. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.06.2007 (15:12:06) |
Vážený pane Hradil, naše agentura zprostředkovává pojištění motorových vozidel. Konktaktujte, prosím, danou pojišťovnu. |
![]() |
Hradil.ivan - 25.06.2007 (13:38:19) |
Potrbuji prosim tiskopis pro vyplneni urazu dekuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.06.2007 (09:29:58) |
Vážený pane Bednář, my nejsme ČPP pojišťovna, jsme pouze zprostředkovatelé, takže Vám s Vaším problémem nemůžeme pomoci.Pravdou je, že vrácení peněz opravdu trvá 6-8 týdnů, pokud už je to déle, zavolejte na infolinku 841/444555 kde Vám podle čísla smlouvy sdělí, jak se věc má. |
![]() |
Bednář Lubomír - 24.06.2007 (18:57:42) |
Vážená cpp.Moji pojistku ze zák.ruč.na automobil č.3041251078 jsem ve Vaší pobočce v Ostravě ukončil 27.3.t.r. A to z důvodu prodeje vozidla. Na nově nabyté vozidlo,jsen si ihned uzavřel pojistku novou taktéž u Vašeho ústavu. Dodnes čekám marně na doplatek zbytku nespotřebované pojistky výše uvedeného čísla. I když mi bylo sděleno,že nejdéle do měsíce,či dvou.Doba už je značně delší a tak se tedy prosím na věc podívejte a dejte do pořádku,či sdělte,kde se mohu ještě jinde k vůli této reklamaci obrátit. S pozdravem Míru Zdar. Bednář Lubomír |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.06.2007 (15:14:12) |
Vážená paní Šabatová, jelikož zastupujeme všechny pojišťovny a máme rozsáhlou datábazi klientů, nevíme, u které pojišťovny jste si u nás sjednala povinné ručení. Napište proto, prosím, o jakou pojišťovnu se jedná a kdy jste si pojištění u nás uzavírala. Děkujeme. |
![]() |
Šabatová Blanka - 21.06.2007 (15:04:36) |
Potřebuji změnit adresu z důvodu přestěhování. Zašlete mi prosím formulář. b.sabatova@atlas.cz tel.: 774835919 |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2007 (17:02:00) |
Vážený pane Benda, naše agentura funguje pouze jako pojišťovací zprostředkovatel, nejsme přímo Uniqa pojišťovna! Obraťte se proto, prosím, přímo na danou pojišťovnu. Buď písemnou stížností či stížností podobného rázu na stránkách Uniqa pojišťovny. |
![]() |
Pavel Benda - 13.06.2007 (12:32:57) |
Obchodnímu řediteli Uniqa panu Pavlu Vaňkovi -------------------------- Vážení, dnešního dne jsem od Vás obdržel nevyžádanou reklamu v podobě dopisu, kde mi nabízíte "Předschválená Rychlá půjčka". Doposud jsem Vaší společnost považoval za velice seriózní, dnes jsem zjistil, že svou databázy klientu poskytujete asi komukoli jako např. Raiffeisenbank , která Vaším prostřednictvím zasílá podvodné nabídky. Vyprošuji si a nepřeji si od Vás dostávat další podobné, nevyžádané a podvodné akční letáky!!!! Snižuje to serióznost Vaší společnosti!Nepředpokládám, že většina klientů Uniqi, jsou sociálně slabší, nebo nějací zoufalci. Neserióznost zmíněné banky je to, že od zoufalců, kteří nutně potřebují půjčku, musí PŘEDEM platit za to, že o ní vůbec žádají.Zoufalec zaplatí nemalý "vstupní poplatek" a ve finále mu půjčku zamítnou a přijde i o to málo, co měl!!!Prosím, aby jste tuto mou stížnost nebrali na lehkou váhu! |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2007 (12:16:27) |
Vážená paní Brabencová, Wüstenrot pojišťovna připojišťuje čelní sklo a to za těchto podmínek: výška ročního pojistného činí 1200 Kč, výška čtvrtletního pojistného činí 300 Kč (záleží na způsobu placení, který jste si vybrala). Max. limit pojistného plnění je 20 000 Kč za jednu pojistnou událost, spoluúčast je 20% z pojistného plnění, min. však 1000 Kč. V případě Vašeho zájmu Vám samozřejmě sklo připojistíme. Dejte nám prosím tedy ještě vědět buď touto cestou, nebo mailem, nebo na tel.č. 777/ 91 97 91. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2007 (12:09:34) |
Vážený pane Ivane, pojištění si můžete vypočítat, když kliknete na této stránce v horní levé části na pojištění 2007..Zadáte potřebné parametry a program Vám spočítá pojistné u všech pojišťoven. Na našich stránkách Vám ale u Wüstenrot poj. program spočítá pojistné pouze na osobní automobily (kategorie M1). Nákladní automobily (kategorie N1) do 3,5 t (ne všechny) pojišťuje Wüstenrot pojišťovna s 50% přirážkou. Automobily, které lze pojistit bez přirážky jsou vozy, které splňují podmínky WP a to: provozní hmotnost nepřevyšuje 3,5 t, počet míst k sezení je min. 4, max. 9. Seznam těchto vozidel máme k dispozici. Takže když mi napíšete značku a typ vozidla, mohu Vám poradit, jestli se toto vozidlo bude pojišťovat s přirážkou či bez. |
![]() |
Lenka Brabencová - 13.06.2007 (11:59:55) |
Dobrý den, právě jsem doplnila formulář na sjednání pov. ruč. vozidla u poj. Wüstenrot, bohužel jsem nikde nenalezla ve formuláři přidat poj. skla. Je možné ještě k odeslanému poj. přidat toto poj. Děkuji |
![]() |
Ivan - 13.06.2007 (10:39:42) |
chtěl bych zjistit - vypočítat povinné ručení u nákl. vozidla s objemem do 2500 ccm, podnikatelské vozidlo a výkon motoru je 104 kW. Jelikož nevím jak bych si to mohl vypočítat sám, obracím se takto na Vás. Chtěl bych to přes pojišťovnu WUSTENROT. Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.06.2007 (14:22:36) |
Vážený pane Plášil, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Se svatebním pojištěním bohužel nemáme zkušenosti. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5662 - 5686 [celkem připomínek: 6147] další |