pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 06.02.2008 (08:09:14)
Vážený pane Vosáhlo,
vypočítáme Vám nabídku jak havarijního pojištění, tak povinného ručení a zašleme Vám ji mailem. Pokud Vás některá z nabídek zaujme, tak se na dalším postupu domluvíme telefonicky.
Vosáhlo Josef - 05.02.2008 (21:44:57)
ještě jednou íši. Mám zájem o nové uzavření jak havarijního, tak povinného pojištění. Prosím pokud je to možné, kontaktujte mne na tel: 723344737 děkuji. Pokud je takový kontakt možný, ignorujte můj dotaz ze stejného dne.
polda - 05.02.2008 (21:41:07)
vzkaz pro papa Moce - omlouvám se, že odpovídám, aniž bych patřil k dotázaným, pouze jsem si prohlížel tyto vzakzy. PČR nemusí rozhodnout o zavinění nehody a v tomto případě ani nerozhodne. PČR může rozhodnout pouze, když tak udělá na místě. Pokud tak neučiní, tak je to v kompetenci správního orgánu pověřené obce, někdy i soudu, když dojde k nehodě spácháním trestného činu. Chce to zjistit který útvar PČR nehodu řešil a jejich číslo jednací. Všechny pojišťovny mají přístup do digi databáze České kanceláře pojistitelů právě přes ta čísla jednací a tam zjistí zda již rozhodnuto bylo a pokud ne, tak většinou zjistí kdo rozhodovat bude. Pojišťovna může plnit i v případě, že rozhodnuto není, pokud sama usoudí, že vina je jednoznačná, ale jsou jiné překážky v rychlém rozhodnutí, což může být právě soudní řízení, může to být, když na to přijde i smrt viníka nebo vliv alkoholu, imunita, absence trestní odpovědnosti a pod. Urgujte pojišťovnu, oni Vám sdělí, jak na tom jste a nebojte se, pokud nehoda byla šetřena PČR, tak existuje zápis a dříve nebo později se náhrady domůžete
vosáhlo josef - 05.02.2008 (21:32:27)
odeslal jsem žádost o výpočet nabídek na havarijní pojištění, mohu toto udělat i s povinným pojištěním, když jsem začal zadávat u povinného, působí to na mne jako kdybych rovnou uzavíral smlouvu. Raději jsem zadávání ukončil. Dále ještě nemám vypovězené předchozí pojištění, ale chci jej u těch podvodníků ukončit, tedy musím nejprve znát datum ukončení předchozí pojistky a novou datovat od následujícího dne, nebo nemusím? Jak pobíhá potvrzení takto sjednané pojistky a jak obdržím doklady a smlouvy?
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (11:46:18)
Vážený pane Honek,
my nejsme pojišťovna, ani likvidátoři pojistných událostí, jsme pojišťovací zprostředkovatel. Se svým dotazem se musíte obrátit přímo na pojišťovnu, která Vaši škodu likviduje.
Honek František - 05.02.2008 (11:33:26)
Chtěl bych se zeptat jak je daleko vyřízení škodní události evidenční číslo 4450088308/001 Děkuji
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (10:54:36)
Vážená paní Budilová,
navštivte pobočku pojišťovny, u které máte čelní sklo připojištěné. Nahlásíte škodu přímo tam. Pojišťovna zajistí nafocení škody a pošle Vás do servisu, se kterým má smlouvu (každá pojišťovna má jiné podmínky). Buď Vám sklo vymění bezplatně a servis zašle fakturu přímo pojišťovně, nebo výměnu uhradíte sama a budete po pojistiteli vyžadovat proplacení.
Budilová Monika - 05.02.2008 (10:28:25)
Dobrý den, chtěla bych nahlásit pojistnou událost prasklé čelní sklo. Jak mám prosím postupovat ??? Sklo mám připojištěné, viníka bohužel nemám. Předem moc děkuji za odpověď Budilová budilova@seznam.cz
Agentura Kryštof - 04.02.2008 (15:57:52)
Vážená paní Lenko,
stáhla jsem Vám část ze zákona o pojištění odpovědnosti, který si můžete pročíst i na našich stránkách v bodu "právní základ" (levá horní část této stránky).
* Plnění pojistitele (pojišťovny) je splatné do 15 dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné k zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit nebo jakmile pojistitel obdržel pravomocné rozhodnutí soudu o své povinnosti poskytnout pojistné plnění.
(3) Pojistitel je povinen provést šetření škodné události bez zbytečného odkladu. Ve lhůtě do 3 měsíců ode dne, kdy bylo oprávněnou osobou uplatněno právo na plnění z pojištění odpovědnosti, je pojistitel povinen
a. ukončit šetření pojistné události a sdělit poškozenému výši pojistného plnění, jestliže nebyla zpochybněna povinnost pojistitele plnit z pojištění odpovědnosti a nároky na náhradu škody byly prokázány, nebo
b. podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům na náhradu škody, které byly pojistitelem zamítnuty nebo u kterých bylo plnění pojistitele sníženo.
Agentura Kryštof - 04.02.2008 (15:44:26)
Vážený pane Moc,
je mi líto, ale tyto informace nemám k dispozici. Sjednáváme pojištění motorových vozidel, nevyřizujeme likvidace a už vůbec nejsme ve styku s policií.
Můžu říct jedině svůj názor, ve kterém se shodnu se všemi spolupracovníky. Policie nemusí o viníku rozhodnout hned na místě nehody, ale v pozdějším vyjádření po prošetření všech skutečností by podle nás viník určen měl být. Jinak poškozený od pojišťovny samozřejmě nedostane proplacenou škodu. Proto bych se určitě obrátila na policii a vyžadovala zprávu či potvrzení, ze kterého by vyplývalo, kdo je viníkem nehody.
LenkaŠ - 04.02.2008 (13:54:09)
Dobrý den,
chci se zeptat jak dlouho má pojišťovna ze zákona lhůtu k proplacení škody na vozidle.
Konkrétně: do mého vozu naboural jiný řidič se svým vozem (bohužel pojištěnec TRIGLAVu). Fakturu jsem v servisu musela uhradit hotově, podklady jsem poslala na pojišťovnu, kde mě ujistili, že do 10-ti dnů od doručení pošlou peníze na účet. Už je to měsíc a půl, likvidátor celou dobu tvrdil, že to řeší, pak už mě jen odkazoval na různé kolegy. Je to částka v desetitisících Kč.
Moc Miloš - 04.02.2008 (13:38:58)
Řidič našeho osobního služebního auta se zůčastnil nehody .Dopravní policie v zápisu nestanovila vinu.Jen ůstně policista řekl, že vina je na řidiči druhého auta.V zápise se o vině vůbec nezmiňuje.Je povinností policie rozhodnout o vině, pro mne, jako majitele auta je toto zásadní k likvidaci škody.Děkuji Moc
Křepelka Jiří - 03.02.2008 (18:03:15)
Dobrý den chtěl bych zrušit povinné ručení na svůj vůz mercedes benz 207 které jsem sjednával přes Vaši agenturu u pojišťovny Wustenrot z důvodu ukončení provozu tohoto vozidla a zároveň bych potřeboval uzavřít nové pojíštění na vůz opel omega.Kontaktujte mne prosím na tel.:739021125 .Děkuji Křepelka
Agentura Kryštof - 01.02.2008 (10:51:14)
Vážený pane Dvořák,
odpověď Vám byla zaslána na Váš mail.
zdeněk dvořák - 01.02.2008 (09:20:27)
dobrý den, chci se zeptat na co se vztahuje bonus, když se stala nehoda, ale řidič nebyl vlastník vozidla, měl ho jen půjčené, přijde majitel na kterého je auto psané o bonusy?
zdeněk dvořák - 01.02.2008 (09:20:24)
dobrý den, chci se zeptat na co se vztahuje bonus, když se stala nehoda, ale řidič nebyl vlastník vozidla, měl ho jen půjčené, přijde majitel na kterého je auto psané o bonusy?
Stejskal - 01.02.2008 (00:02:11)
S odpovědí na otázku 2. souhlasím, nicméně je to nesmysl. Co se týče první otázky, před několika lety pojišťovny upozorňovaly, že jednu část ZK s sebou a druhou bezpodmínečně archivovat doma. Proto je tam patrně i naznačeno oddělení obou částí. V tom jsem v souladu s Policíí ČR, která však podává rozporné informace zda s sebou oridinál, či duplikát.
Agentura Kryštof - 31.01.2008 (16:04:56)
Vážený pane Stejskal,
1. vozte s sebou ve voze obě části zelené karty. V případě nehody v zahraničí si tamní policie jednu část nechá a druhou Vám ponechá.
2. pokud budete zastaven policií ČR a nebudete mít u sebe doklad o pojištění, můžete být pokutován. Tento doklad jste povinnen mít u sebe.
Stejskal - 31.01.2008 (15:58:21)
Dobrý den. 1. Rád bych věděl, který díl Zelené karty mám vozit sebou a který uložit doma. Nemá v tom jasno ani PČR. Originál, či Duplikát?
2. Vzhledem k tomu, že údaje na Zelené kartě a Dokladu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla jsou stejné, nestačí sebou vozit jen Zelenou kartu? Lépe řečeno: Mohu být postižen, pokud mám u sebe "jen" Zelenou kartu? Děkuji. Zdravím. J.S. jirkas@vol.cz
Agentura Kryštof - 31.01.2008 (14:42:37)
Vážený pane Šimík,
doklad o pojištění a zelenou kartu neposílejte s výpovědí! Ponechejte si doklady u sebe, ať se máte čím prokazovat a odevzdejte či zašlete je po uplynutí pojistného období dodatečně!
Robert Šimík - 31.01.2008 (13:38:19)
Vážený pane, jak se postupuje v případě zrušení pojištění, kdy musím s výpovědí odeslat doklad o pojištění a zelenou kartu - uvedené doklady posílám 6 týdnů před vypršením pojistné lhůty a současně chci provozovat vozidlo během těchto 6 měsíců ? Čím se mám prokázat, když mám odeslat doklad o pojištění ? S pozdravem Robert Šimík
Agentura Kryštof - 31.01.2008 (11:00:06)
Vážená paní Hano,
v ČR zelená karta povinná není. Jde o doklad, kterým se prokazujete v zahraničí. O vydání nové zelené karty žádejte přímo ČP buď osobně, nebo pomocí infolinky 841 114 114.
Hana - 30.01.2008 (17:46:00)
Dobrý den.Zřejmě jsme asi ztratili zelenou kartu od české pojišťovny. Kam se máme obrátit se žádostí o vystavení nové? Jde o povinný doklad při polidejní kontrole? Děkuji.
Agentura Kryštof - 30.01.2008 (07:32:44)
Vážený pane Netrval,
plná moc na přepis vozidla nemusí být úředně ověřená.
David Netrval - 29.01.2008 (20:44:08)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když na sebe budu chtít přepsat vozidlo, které je psané na moji babičku, tak bych potřeboval vědět jestli potřebuju plnou moc úředně ověřenou nebo jestli nemusí být úředně ověřená. pokud to jde tak bych prosil jestli byste mi odpověď mohli zaslat na email Dejv2@seznam.cz Děkuji
 
předchozí  zobrazuji 5288 - 5312 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting