pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 12.02.2008 (08:33:35)
Vážený pane Kuthan,
ČP Vám jistě nabídne abyste v pojištění u nich pokračoval, ale pokud s nimi neuzavřete novou smlouvu, tak by Vám mělo pojištění zaniknout zároveň s leasingem (8.3.2008). Není problém, abyste si od tohoto data sjednal nové povinné ručení (Dolnorakouská pojišťovna), kde budete vlastníkem i provozovatelem Vy. Potvrzení o bezeškodném průběhu by Vám měla ČP vystavit tak do měsíce od skončení leasingu (je lepší si o něj zažádat). U nové pojišťovny máte na doložení potvrzení o bezeškodném průběhu čas dva měsíce od počátku pojištění.
Zbyněk Kuthan - 11.02.2008 (21:35:08)
Leasing mi končí 8/3, současně s ním i povinné ručení. Originál velkého TP mi leasingová společnost (dle sdělení) zašle až po tomto datu, až po jeho obdržení mohu na DI provést změnu vlastníka z leasingovky na sebe. Chci v povinném ručení přejít od ČP k Dolnorakouské prostřednictvím vaší agentury, ale jak mám zažádat o nové povinné ručení před přehlášením vozidla? Mám v žádosti uvést jako vlastníka sebe i když jím ještě nebudu? Bez povinného ručení nemohu jezdit. Rovněž předpokládám, že ČP mi podklady pro uznání bonusu dodá až jí oznámím změnu vlastníka - odesláním přepsaného velkého TP. Poraďte prosím jak postupovat abych se nedostal do konfliktu se zákonem nebo do situace, kdy budu muset sjednat povinné ručení 1x na cca 14 dní kdy bude jako vlastník ještě uvedena leasingovka a poté na sebe.Děkuji
Renata - 11.02.2008 (14:40:44)
Děkuji Vám mnohokrát za perfektní zodpovězení dotazů.Dík
Agentura Kryštof - 11.02.2008 (14:21:03)
Vážený pane Vahala,
každé pojištění, jak havarijní, tak povinné ručení, můžete mít u jiné pojišťovny. Na plnění při pojistné události to vliv nemá. Většina pojišťoven ale při sjednání havarijního pojištění a zároveň povinného ručení poskytuje výrazné slevy.
Pavel Vahala - 11.02.2008 (12:48:21)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je možné mít povinné ručení u jedné a havarijní pojištění na to samé auto u jiné pojištovny.Nejsou potom při pojistné události nějaké komplikace?
Předem děkuji za odpověd´a přeji hezký den.
Agentura Kryštof - 11.02.2008 (08:04:08)
Vážená paní Renato,
bezeškodný průběh (bonus) z leasingu Vám nová pojišťovna přizná. Pokud jste měla havarijní pojištění ve splátkách, zaniká dnem splacení leasingu. Informujte se ale raději přímo u leasingové společnosti, každá má jiné podmínky. V 99% ale obě pojištění, jak povinné, tak havarijní, zanikají společně s leasingem. Měla byste si na původní pojišťovně vyžádat potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si potom uplatníte bonus u jiné (nové) pojišťovny.
Co se Vaší prosby o výpočet týče...pokud máte na mysli povinné ručení, klikněte na této stránce v horní levé části na "povinné ručení", vyplňte pár požadovaných údajů (PSČ, věk pojistníka,atd..) a program Vám nezávazně vypočítá sazby na Váš vůz platné pro tento rok od všech námi zastupovaných pojišťoven.
V případě, že máte zájem o výpočet havarijního pojištění, klikněte na "havarijní pojištění", zde vyplníte také pár údajů potřebných k výpočtu. Dotazník se nám odešle na mail a my Vám vypracujeme nabídku od 4 nejvýhodnějších pojišťoven, kterou Vám do 2 - 3 prac. dnů zašleme na Váš email.
Renata - 10.02.2008 (15:28:26)
Chtěla bych se zeptat jak se postupuje s pojištěním vozu při ukončení leasingu,jestli mi budou připočteny bonusy ,když jsem po dobu leasingu neměla havárii,a jak postupovat při zrušení havarijního pojištění.Zároveň Vás prosím o výpočet výše pojistky u vozu Škoda Felicie,TDI 1.9,r.výroby 1999.
Agentura Kryštof - 08.02.2008 (10:24:54)
Vážený pane Kanta,
bohužel pojistka kdykoliv zrušit nejde. Pojistku můžete zrušit dle zákona (šest týdnů před datem výročí smlouvy, z důvodu prodeje na základě kupní smlouvy - kopie TP, dočasným nebo trvalým vyřazením vozidla, do dvou měsíců od sjednání pojištění). Jakmile pojistku zrušíte, pojišťovna si většinou ponechává pojistné za započatý měsíc a zbytek Vám vrátí.Pokud se jedná pouze o zrušení úrazového připojištění, budete muset vyčkat datumu výročí smlouvy.
Kanta Antonín - 08.02.2008 (09:41:49)
Tchán má pojištěná sedadla v autě u poj. Alianz. Nyní, protože auto sice neprodal, ale dal do užívání blízké osobě, chce toto pojištění sedadel zrušit. Pojišťovna však sdělila, že to nyní nelze, a že se musí počkat až do výročí datumu založení pojistky. Myslím si,že se dá pojistka zrušit kdykoli a vrácení zbytku peněz dožadovat.Děkuji
Agentura Kryštof - 07.02.2008 (14:15:49)
Vážený pane DODO,
pokud máte na pojistném dluh, tak by Vám pojišťovna stejně po nějakém čase pojištění zrušila pro naplacení. Zajděte na nejbližší pobočku dané pojišťovny, vemte s sebou doklad o pojištění, zelenou kartu a doklad o tom, že jste vůz prodal (kupní smlouva, kopie TP). Na pobočce Vám pojistku zruší a sdělí Vám výši nedoplatku na pojistném. Dluh ale budete muset uhradit, jinak ho po Vás pojišťovna bude vymáhat.
DODO - 07.02.2008 (13:22:10)
dobry den vcera jsem prodal vuz,potreboval bych zrusit povinne ruceni, ale zda to jde pokud na nem mam dluh. Dekuji
Agentura Kryštof - 07.02.2008 (08:11:47)
Vážený pane Plášil,
nabídku Vám samozřejmě rádi vypracujeme, ale neuvedl jste na sebe žádný kontakt. Napište nám proto prosím na naši mailovou adresu (ppp.krystof@seznam.cz) a uveďte ještě PSČ bydliště a Váš věk.
Jan Plášil - 06.02.2008 (18:38:32)
Dobrý den. Měl bych dotaz ohleně uzavření poviného ručení a následně připojištění.Šlo by o vozidlo renault megan 1461cm3,rok výroby 2008,cena vozidla je 469100,-kč.Rád bych povinné ručení,proti odcizení, připojištení předního skla a živelným pohromám.Prosím pošlete mi nabídku,děkuji Plášil Jan
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (16:04:00)
Vážený pane Frolík,
pravděpodobně jste dotaz nedopsal do konce, ale pokud majitel vozu zemřel, měl byste si sjednat povinné ručení na sebe. Pokud budete vůz na sebe přepisovat, tak k tomu stejně budete potřebovat doklad o pojištění na své jméno. Současnou pojistku zrušíte na základě úmrtního listu a usnesení o dědictví.
frolík michal - 06.02.2008 (14:22:14)
můžu zaplatit poviné ručení za zemřelého když auto využívám nebo ji musím nechat přepsat na sebe ale to
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (08:20:10)
Vážený pane Poldo,
velice si Vašeho příspěvku ceníme. Jsme potěšeni, že jste se zapojil a svou odpovědí pomohl panu Mocovi k řešení jeho nelehké situace. Děkujeme.
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (08:09:14)
Vážený pane Vosáhlo,
vypočítáme Vám nabídku jak havarijního pojištění, tak povinného ručení a zašleme Vám ji mailem. Pokud Vás některá z nabídek zaujme, tak se na dalším postupu domluvíme telefonicky.
Vosáhlo Josef - 05.02.2008 (21:44:57)
ještě jednou íši. Mám zájem o nové uzavření jak havarijního, tak povinného pojištění. Prosím pokud je to možné, kontaktujte mne na tel: 723344737 děkuji. Pokud je takový kontakt možný, ignorujte můj dotaz ze stejného dne.
polda - 05.02.2008 (21:41:07)
vzkaz pro papa Moce - omlouvám se, že odpovídám, aniž bych patřil k dotázaným, pouze jsem si prohlížel tyto vzakzy. PČR nemusí rozhodnout o zavinění nehody a v tomto případě ani nerozhodne. PČR může rozhodnout pouze, když tak udělá na místě. Pokud tak neučiní, tak je to v kompetenci správního orgánu pověřené obce, někdy i soudu, když dojde k nehodě spácháním trestného činu. Chce to zjistit který útvar PČR nehodu řešil a jejich číslo jednací. Všechny pojišťovny mají přístup do digi databáze České kanceláře pojistitelů právě přes ta čísla jednací a tam zjistí zda již rozhodnuto bylo a pokud ne, tak většinou zjistí kdo rozhodovat bude. Pojišťovna může plnit i v případě, že rozhodnuto není, pokud sama usoudí, že vina je jednoznačná, ale jsou jiné překážky v rychlém rozhodnutí, což může být právě soudní řízení, může to být, když na to přijde i smrt viníka nebo vliv alkoholu, imunita, absence trestní odpovědnosti a pod. Urgujte pojišťovnu, oni Vám sdělí, jak na tom jste a nebojte se, pokud nehoda byla šetřena PČR, tak existuje zápis a dříve nebo později se náhrady domůžete
vosáhlo josef - 05.02.2008 (21:32:27)
odeslal jsem žádost o výpočet nabídek na havarijní pojištění, mohu toto udělat i s povinným pojištěním, když jsem začal zadávat u povinného, působí to na mne jako kdybych rovnou uzavíral smlouvu. Raději jsem zadávání ukončil. Dále ještě nemám vypovězené předchozí pojištění, ale chci jej u těch podvodníků ukončit, tedy musím nejprve znát datum ukončení předchozí pojistky a novou datovat od následujícího dne, nebo nemusím? Jak pobíhá potvrzení takto sjednané pojistky a jak obdržím doklady a smlouvy?
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (11:46:18)
Vážený pane Honek,
my nejsme pojišťovna, ani likvidátoři pojistných událostí, jsme pojišťovací zprostředkovatel. Se svým dotazem se musíte obrátit přímo na pojišťovnu, která Vaši škodu likviduje.
Honek František - 05.02.2008 (11:33:26)
Chtěl bych se zeptat jak je daleko vyřízení škodní události evidenční číslo 4450088308/001 Děkuji
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (10:54:36)
Vážená paní Budilová,
navštivte pobočku pojišťovny, u které máte čelní sklo připojištěné. Nahlásíte škodu přímo tam. Pojišťovna zajistí nafocení škody a pošle Vás do servisu, se kterým má smlouvu (každá pojišťovna má jiné podmínky). Buď Vám sklo vymění bezplatně a servis zašle fakturu přímo pojišťovně, nebo výměnu uhradíte sama a budete po pojistiteli vyžadovat proplacení.
Budilová Monika - 05.02.2008 (10:28:25)
Dobrý den, chtěla bych nahlásit pojistnou událost prasklé čelní sklo. Jak mám prosím postupovat ??? Sklo mám připojištěné, viníka bohužel nemám. Předem moc děkuji za odpověď Budilová budilova@seznam.cz
Agentura Kryštof - 04.02.2008 (15:57:52)
Vážená paní Lenko,
stáhla jsem Vám část ze zákona o pojištění odpovědnosti, který si můžete pročíst i na našich stránkách v bodu "právní základ" (levá horní část této stránky).
* Plnění pojistitele (pojišťovny) je splatné do 15 dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné k zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit nebo jakmile pojistitel obdržel pravomocné rozhodnutí soudu o své povinnosti poskytnout pojistné plnění.
(3) Pojistitel je povinen provést šetření škodné události bez zbytečného odkladu. Ve lhůtě do 3 měsíců ode dne, kdy bylo oprávněnou osobou uplatněno právo na plnění z pojištění odpovědnosti, je pojistitel povinen
a. ukončit šetření pojistné události a sdělit poškozenému výši pojistného plnění, jestliže nebyla zpochybněna povinnost pojistitele plnit z pojištění odpovědnosti a nároky na náhradu škody byly prokázány, nebo
b. podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům na náhradu škody, které byly pojistitelem zamítnuty nebo u kterých bylo plnění pojistitele sníženo.
 
předchozí  zobrazuji 5272 - 5296 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting