Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 21.03.2008 (10:51:17) |
Vážená paní Pekárková, pojišťovna je ze zákona povinna vyplatit klientovi pojistné plnění do tří měsíců od ukončení šetření. |
![]() |
Pekárková - 19.03.2008 (13:58:53) |
dobrý den, chtěla bych znát dobu do kdy od nahlášení pojistné události z havarijní pojistky je pojišťovna povinna vyplatit klientovi pojistné. |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2008 (10:25:43) |
Vážený pane Trávník, děkujeme za reakci na příspěvek pana Puchoně. Jsme rádi, že se klienti pojišťoven dokáží podělit o své cenné zkušenosti. |
![]() |
Pavel Trávník - 19.03.2008 (09:38:01) |
Dobrý den,k dotazu pana Jaroslava Puchoně - bohužel pojišťovna Triglav je vnímána, dle mých zkušeností, jako nejhorší pojišťovna na trhu a je nutno pojistné plnění této pojišťovny pečlivě kontrolovat.Jestliže je THV Vašeho vozidla 30% ( ne méně )je amortizace na materiál 30% ne tedy 50%.Taky je divný,že faktura Vaše je přes 50 000,- Kč ale dle výpočtu pojišťovny ( asi AUDATEXEM ) je 35 269,- Kč. Proto by bylo nutno se na případ podívat podrobněji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:11:52) |
Vážený pane Puchoň, naše agentura pouze sjednává pojištění motorových vozidel. Nevyřizujeme pojistné události, tudíž Vám ani nemůžeme poradit. Jsme v tomto ohledu bez zkušeností. Při každém pojistném plnění u všech pojišťoven musíte počítat s amortizací - zohlednění stáří vozidla. Každá pojišťovna má ale v tomto směru jiné podmínky. Proto bych doporučovala pečlivě si pročíst veškeré podmínky smlouvy a pokud to nebude stačit, obrátit se s dotazem na specializovanou osobu (právní poradce). |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:04:00) |
Vážený pane Vojáček, naše agentura zastupuje jak Generali pojišťovnu, tak i ostatní pojišťovny. Omlouvám se, ale již se solidarity a dlouholeté spolupráce s pojišťovnami, nebudu psát ani o Generali, ani o jiné pojišťovně nic špatného. Každá pojišťovna má nespokojené zákazníky, stejně tak jako spokojené. Generali pojišťovna nabízí výhodné pojištění osobních automobilů v obcích do 30.000 obyvatel a jako jediná také umožňuje převod bonusu ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo - tzv. SLEVA PLUS. |
![]() |
jaroslav puchoň - 17.03.2008 (09:58:39) |
Dobrý den, prosím o radu, nevím jak dál. Před pár měs. mě nabourala paní, nehodu jsme nahlásili na policii, vše porběhlo podle nor. skutečností. Paní byla pojištěna u poj. triglav. Faktura na opravu mého vozidla je přes 50 000 ,- kč. Po dlouhém urgování a dohadování se s pojišťovnou my poslali vyjádření, že náklady na opravu je 35 269,- Kč, THV 30%, materiál ke korekci 22 705,94 Kč, korekce materiálu 50% 11 352,97 Kč. na účet mi poslali 23 916,03 Kč. Prosím mohl by jste poradit jak postupovat dále? Moc děkuji za odpověď a za pochopení. |
![]() |
Vojáček Martin - 16.03.2008 (20:44:30) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda pojisťovna GENERALI se dá považovat za bezproblémovou pojišťovnu a zda při vyřizování povinného ručení zaručí kvalitní pojištění. Popřípadě jaké výhody plynou s uzavřením smlouvy povinného ručení a jaké jsou nevýdody této pojšťovny? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.03.2008 (17:01:42) |
Vážený pane Vykydal, bohužel, nejsme přímo pojišťovna, ale pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny a co se týče potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu, naše agentura za Vás toto vyřídit nemůže. Kontakt na ČPP je 841 444 555 nebo email info@cpp.cz, do žádosti uveďte SPZ vozidla nebo vozidel, které jste měl u této pojišťovny pojištěny nebo Vaše rodné číslo či IČ, aby si mohli nalézt danou smlouvu či smlouvy, ze kterých si chcete uplatnit bonus. |
![]() |
Marek Vykydal - 16.03.2008 (16:46:09) |
Vazena CPP, jako Vas dlouholety zakaznik bych vasi pojistovnu pozadal o potvzeni o dobe trvani pojisteni bez pojistne udalosti. Jelikos ziji v zahranici, konkretne v Britanii, kde se cena pojisteni vyrazne odrazi od vyse zminovaneho potvrzeni. V Britanii jsou to tzv. No Claim Bonusy. Timto Vas zadam o kontaktovani, popripade zaslani tohoto potvrzeni na emailovou adresu marekvykydal@centrum.cz Predem Vam dekuji. Srdecne pozdravy, Marek Vykydal |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (13:19:57) |
Vážený pane Jaroslave, kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky 841 444 555, kde Vám sdělí, kde je problém, případně požádáte o zaslání nové složenky. Složenky na další období většinou chodí asi měsíc před datem splatnosti, takže v případě, že Vám do dnešního dne nedošla, je třeba pojišťovnu urgovat. |
![]() |
Jaroslav - 13.03.2008 (13:13:44) |
Vozidlo mám pojištěno u ČPP. To mi skončilo dnešním dnem a žádnou složenku na další rok jsem dosud neobdržel. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (10:47:49) |
Vážený pane Nekvapil, s tímto dotazem se obraťte přímo na pojišťovnu. My jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny pojišťovny. Nevyřizujeme škodní události. |
![]() |
Nekvapil Ivo - 13.03.2008 (09:46:02) |
vas klijent pan Holan Jiri cis. pojistky 48341371 mi zpusobil skodu pri vyjizdeni z parkoviste tak sem se chtel informovat co budete jako jeho pojistovna podnikat v te to veci a co ja mam udelat dekuji Nekvapil telefon: 59 671 40 71 nebo email inekvapil@centrum.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.03.2008 (10:05:12) |
Vážená paní Hejdová, do pole SPZ vyplňte např. nuly a program Vás pustí dál. |
![]() |
hejdovazlatuse@seznam.cz - 11.03.2008 (09:56:34) |
CHCI UZAVŘÍT ZÁK. POJ. VOZIDEL U ČSOB, MOTOCYKLU BABETTA, NECHCE MĚ TO NECHAT DOKONČIT BEZ UVEDENÍ SPZ VOZIDLA, ALE BABETTY SPZ NEMAJÍ A MÍT NEMUSÍ, JAK TO MÁM UDĚLAT? DĚKUJI HEJDOVÁ |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:47:19) |
Vážený pane Pačinek, levnější povinné ručení můžete získat u ČPP pojišťovny a to i když vozidlo provozujete na běžných RZ. ČPP poskytuje 75% slevu na starší vozidla - vyrobené do roku 1970 včetně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:30:16) |
Vážený pane Jindřich, naše agentura se nezabývá likvidací pojistných událostí, takže Vám bohužel v tomto směru neporadíme. Zkuste se obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). |
![]() |
T. Pačinek - 08.03.2008 (10:08:06) |
Dobrý den. Vlastním hstorické vozidlo r.v.1961. Provozuji ho na běžných SPZ. Chtěl bych se zeptat, jestli je možná získat levnější povinné ručení bez průkazu historického vozidla. Děkuji za odpověď. |
![]() |
jindřich - 07.03.2008 (21:38:55) |
Stal jsem se účastníkem dopravní nehody, když jsem převážel nový vůz z prodejny. Doslechl jsem se, že je možné požadovat odškodnění za znehodnocení vozidla. Kde je to upraveno a co je na tom pravdy? |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:54:41) |
Vážená paní Ryšavá, hned na začátku zadávate věk pojistníka, podle kterého program počítá pojistné. Když potom zadáte sjednat on-line a vyplňujete RČ, tak si to program hlídá se zadaným věkem pojistníka. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:44:56) |
Vážený pane Libor, jediná pojišťovna, která umožňuje uplatnění jednoho bonusu na dva vozy je Generali pojišťovna ( kdybyste měl vůz pojišťen u Generali a měl na něm např. 60 měsíců bonusu, kupil si nový vůz a pojistil ho také u Generali, tak těch 60 měsíců si můžete uplatnit i na nový vůz). Jinak ČPP má nyní akci PROFI BONUS, díky níž můžete získat 36 měsíců - 15% slevu, aniž byste musel dokládat potvrzení o bezeškodném průběhu. |
![]() |
Ladislava Ryšavá - 06.03.2008 (21:41:57) |
Dobrý den.Mám prosbu.Při vylňování on-line PR,mi nejde zadat správné RČ.Píše mi to chybu opravit,ale přeci nemohu jen tak změnit RČ!Stávající pojištění nám ted zaniká a na infolince nám operátor doporučil se znovu pojistit"on-line".děkuji za brzkou odpověď.Ryšavá L. |
![]() |
Libor - 06.03.2008 (16:32:05) |
Dobrý den, mám pojištěn osobní vůz od r. 2003 u ČPP s bezeškodním průběhem. Budu nyní pořizovat další vůz do rodiny s tím, že budu provozovat obě dvě vozidla současně. Mohl bych při sjednání povinného ručení na druhé vozidlo opět u ČPP nebo jiné pojišťovny uplatnit nějakým způsobem bonus nebo jiný typ slevy vyplývající z bezeškodního průběhu mého stávajícího pojištění na mé první vozidlo u ČPP? Jaký postup byste navrhovali? Děkuji*** |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.03.2008 (15:24:29) |
Vážený pane Šplechta, z Vašeho dotazu není patrné, jak a kam jste žádost zaslal. Jenom si Vás dovolujeme upozornit, že nejsme Triglav pojišťovna a podle čísla smlouvy jste si pravděpodobně pojistku neuzavíral přes naši agenturu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5213 - 5237 [celkem připomínek: 6147] další |