pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Martin - 04.03.2009 (15:28:21)
Dobrý den,

koupil jsem auto z bazaru, TP mi přišel poštou později, ale vozidlo odhlášeno na mě ale na předchozího majitele, který měl vozidlo přes leasing. Je v tom nějaký problém? Děkuji za odp.
Agentura Kryštof - 03.03.2009 (15:48:16)
Vážená paní Plášilová,
bohužel Vás musím zklamat. Asi jste chtěla poradit od právníka, což mi v žádném případě nejsme. Jsme pojišťovací zprostředkovatel, který se zabývá mimo jiné pojištěním motorových vozidel a přepisy vozidel na odboru dopravy. S tímto dotazem Vám opravdu nepomůžu.
Dle mého Vám nebude schopen poradit ani právník, pokud neuvidí kupní smlouvu na vlastní oči.
plášilova marie - 03.03.2009 (13:35:32)
dobry den pane doktore mam k vám velikou prosbu ,jelikož nevim na koho se mam obratit:jedna se mi o to že jesm si koupila osobní automobil v bazaru ale ted ,když jsem byla zaregistrovat auto tak jsem si všimla že mi nesouhlasí cena za které jsem ho pořídila.Protože mam bazar trochu z ruky tak se nimi pokoušim domluvit po telefonu ale bez uspěchu: 1.auto ma kupni cenu 59.950kč ale v danovym dokladu my napsaly cenu 70.389 2.davala jsem akontaci 17.000 kč tak by mi mělo zbyt cca 42.950.jedine čemu nerozumim jsou ty odlišné ceny protože když jsem volala na tu společnost od ktere mam uvěr tak mi řekli že bazaru davali 70.000,nevim tedy proč?když auto stalo 59.950 prosim pomozte mi bazar mi nechce odpovědět prosim o zasláni odpovědi na tento email: plasilova.marie@seznam.cz děkuji Plášilová
Agentura Kryštof - 02.03.2009 (16:29:03)
Vážená paní Roberto,
opravdu se nedá s jistotou říct, kdo pokutu dostane a kdo ne. Je to vyloženě o štěstí, i když teď od nového roku jsou postihy přísnější. Povinnost platit zákoné pojištění tu byla vždy. Zpětně Vám sankci dle mého dát mohou, ale pokud chcete přesnější informace, kontaktujte, prosím, přímo ČKP (www.ckp.cz).
Roberta - 02.03.2009 (10:12:00)
Dobrý den, děkuji za odpověď.Ale ptám se z toho důvodu, že kolegovi přišla pokuta 1000,- za nezaplacených 10 dnů v listopadu 2008! Zaniklo mu pojištění ale z důvodu neplacení a on měl prodlevu 10 dnů do nového pojištění. Proto nás to docela překvapilo. děkuji
Agentura Kryštof - 02.03.2009 (09:29:42)
Vážený pane Roman,
totální škoda je důvod ke zrušení pojištění. Musíte si zajít na pobočku pojišťovny, kde máte pojištění uzavřeno a tam tuto skutečnost nahlásit ... že došlo k zániku předmětu pojištění - důvodem pojistná událost - totální škoda.
Agentura Kryštof - 02.03.2009 (09:17:58)
Vážený pane Jirko H.,
důležité je, že máte sjednané pojištění. Když nestihnete dodržet 10 ti denní lhůtu na přihlášení, tak se nic hrozného neděje. Žádná pokuta při přihlášení Vám nehrozí. Problém by mohl být při silniční kontrole, ale s motorkou nyní nejezdíte.
Agentura Kryštof - 02.03.2009 (09:12:25)
Vážený pane Pavel,
pokud je ve velkém TP v polopřevodu nový majitel (ne Vy), tak povinnost platit povinné ručení vzniká jemu, ne Vám.
Agentura Kryštof - 02.03.2009 (09:07:43)
Vážená paní Roberto,
jestliže Vám do dnešního dne žádná pokuta nepřišla, tak se dá předpokládat, že už Vám ani žádná nepříjde. Ovšem na 100% Vám to říct nedokážu.
Roman - 02.03.2009 (08:42:15)
Dobrý den.

Uzavřel jsem zákoné i havarijní pojištění. Potřeboval bych poradit co musím udělat, abych mohl zrušit pojistné. jde o to že jsem měl autonehodu a likvidace byla provedena formou totální škody na vozidle.

Děkuji za odpověď
Jirka H - 28.02.2009 (20:09:29)
V prosinci jsem zakoupil motorku,byla odhlášena a ukončena pojistka.Já jsem uzavřel novou pojistku a čekám na vhodné počasí abych mohl absolvovat evidenčku - technickou kontrolu,a přihlášení.Tady se nedá dodržet 10 dní na novou registraci.Jak postupovat?
PAVEL - 28.02.2009 (19:23:59)
Dobrý den,v devadesátých letech jsem prodal auto a odhlásil na nového majitele,zrušil povinné ručení na základě kupní smlouvy,kterou ale bohužel už nemám.Nový majitel ale auto nepřihlásil a já jsem dnes zjistil,že mi figuruje v registru v polopřevodu.Kdo bude platit do garančního fondu České kanceláře pojistitelů?Děkuji za odpověď
Roberta - 28.02.2009 (09:55:10)
Dobrý den, chci se zeptat, koupili jsme min. rok nepojízdné auto, spravovalo se cca 3 měsíce. Po celou tuto dobu bylo nepojištěno protože bývalý majitel pojistku zrušil a my ji udělali až se auto uvedlo do provozu. Co nám hrozí? Je možné zpětně za min. rok nám dopočítat penále nebo pokuta? Děkuji
Jarda2 - 27.02.2009 (21:43:54)
p. Pavel: Pokud vozidlo nebylo provozovano, podle meho nazoru nevznikla povinnost platit pojisteni. Kazdopadne melo byt dano do depozitu, ale za takovy spravni prestupek snad nebude pokuta nejak drasticka...
Agentrua Kryštof - 27.02.2009 (08:17:07)
Vážený pane Pavel,
povinnost platit povinné ručení nevznikla až nyní od 1.1.2009, ta tady byla vždy. ČKP také fungovala již dříve, jen kolem toho nebyl takový "humbuk". Takže nevím co Vám k tomu říci. Pokud Vám zaniklo povinné ruční pro neplacení, tak jste si měl buď sjednat nové nebo značky do depozitu uložit hned.
Pavel - 26.02.2009 (17:20:29)
Dobrý den,v květnu 2008 mi zaniklo povinné ručení na osobní automobil,z důvodu neplacení.V prosinci 2008 jsem automobil dočastně odhlásil do depozitu.Přesto ČKP napsala na dopravní inspektorát,který mě teď řeší a hrozí mi pokuta.Mám hodně Vašich článků z poradny v minulisti přečtených,ale na tuto věc jsem nikdy nenarazil.Myslým si,že pojišťovny chtějí z nás občanů dostat peníze za každou cenu a když se jím to nepodaří,tak alespoň zákeřně nás občany nabonzují,abychom něco zaplatili státu.Jaký je Váš názor?
Agnetura Kryštof - 26.02.2009 (13:26:58)
Vážený pane Luke,
my nejsme likvidátoři pojistných událstí, takže Vám s jistotou nemohu odpovědět. Nejlépe uděláte, když se obrátíte přímo na danou pojišťovnu, kde Vám tuto informaci poskytli, např. pomocí výše uvedených infolinek. Ale nemyslím si, že by Vám pojišťovna uhradila pouze 50% škody.
Luke - 26.02.2009 (12:50:21)
Dobrý den, jako řidič jsem měl kolizi s jiným vozidlem a nelze určit viníka nehody. V pojišťovně mi řekli, že jsou 2 možnosti: každý nahlásí škodnou událost ze svého havarijního pojištění nebo jako poškozený z povinného ručení toho druhého a pak je to prý 50 na 50. Majitel druhého vozidla tvrdí, že to znamená, že pojišťovna uhradí každému z účastníků nehody pouze 50 % škody. Je to pravda? Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 25.02.2009 (17:39:00)
Vážený pane Jirko U.,
bohužel Vás asi moc nepotěším. Pojištění musí zrušit pojistník vozidla sám, nezaniká automaticky s prodejem. Jste povinen nahlásit jakoukoliv změnu v pojištění, tedy i změnu vlastníka vozu. Zkuste se domluvit na pojišťovně, ukažte jim kopii přepsaného velkého TP z dubna, ukažte jim, že vozidlo je od dubna pojištěno dvakrát - pojistnou smlouvu kupujícího. Snad se domluvíte, ale je mi líto, docela o tom pochybuji. Za zkoušku ale rozhodně nic nedáte.
Agentura Kryštof - 25.02.2009 (17:35:29)
Vážený pane Drozde,
jelikož má Generali pojišťovna nyní akci, nabízí 50% slevu na smlouvě pro obsahy 1350 - 1400 ccm a 1850 - 2000 ccm, bonus si již na smlouvě uplatnit nemůžete. Tato sleva je max. nejvyšší sleva, jakou můžete mít. Tzn., že v tomto případě řešit bonus nemusíte.
Ale obecně - bonus si můžete převést pouze ze zrušené smlouvy. Tzn., že byste musel smlouvu u ČPP zrušit, pojistit jinde bez bonusu a bonus z této smlouvy přetáhnout na novou smlouvu.
Některé pojišťovny také nabízí převod bezeškodného průběhu ze stávající smlouvy na druhou smlouvu, ale to si musíte sjednat pojištění u stejné pojišťovny. V tomto případě rušit původní smlouvu nemusíte.
JIRKA U. - 25.02.2009 (17:16:26)
Dobrý den,
v dubnu 2008 jsem prodal vozidlo novému majiteli, chyba byla, že jsem zapomněl zřejmě odhlásit vůz na pojišťovně, myslel jsem, že pokud je vůz odhlášen a mám kupní smlouvu, nový majitel si znovu vůz pojistí a já již nebude nést za nic následky. Avšak teď mi přišla velmi vysoká pokuta za nezaplacené povinné ručení od pojišťovny, s narůstajícím penálem. Dá se s tím z právního hlediska něco dělat? Moc děkuji za užitečné info...s pozdarvem Jirka U.
Pert Drozd - 25.02.2009 (16:52:39)
Dobry den, vlastnim vuz s obsahem 1300cm3 pojisteny u CP a nyni jsem si poridil druhy vuz s obsahem 1997cm3 a ten bych rad pojistil u Generali poj. Hodlam provozovat soucasne oba vozy. Jak je to s bonusem, mohu s nim pocitat i na druhy vuz, nebo nejprve musim prepojistit prvni vuz u Generali a nebo na cas ulozit RZ prvniho vozu do depozitu nez pojistim druhy vuz? Dekuji za odpoved.
Agentura Kryštof - 25.02.2009 (14:08:34)
Vážená paní Vlasto,
Vy zůstanete pořád vlastníkem i provozovatelem vozidla a Váš bratr bude pouze pojistníkem. Tzn., že pojistku, kterou máte nyní, musíte zrušit a sjednat novou. Tu sjedná již Váš bratr. Pojistníkem je osoba, která sjednává pojistnou smlouvu, podepisuje ji, platí pojistné, veškerá korespondence od pojišťovny chodí na její adresu. Vy budete ve smlouvě figurovat pouze jako vlastník a provozovatel vozidla.
Vlasta - 25.02.2009 (14:02:54)
Dobrý den,chci nechat bratrovi auto,ale zároveň má zůstat zapsané dál na mě.Bratr má být provozovatel a pojistník.Je vůbec možné nějak to vložit do smlouvy,abych já při případném problému byla od toho distancovaná? Děkuji za odpoveď!!!
Agentrua Kryštof - 25.02.2009 (10:56:23)
Vážený pane Jirko,
bonus se počítá na osobu a vozidlo. Pokud má např. jeden člověk více aut, ať už u jedné či více pojišťoven, počítá se mu na každé vozidlo bonus zvlášť. Některé pojišťovny mají i různé akce, jako např. Geneerali poj., když už u nich máte jedno vozidlo pojišťené a pojistíte si u nich další, uznají Vám stávající bonus i na nové vozidlo. Bonus nelze převádět mezi různými kategoriemi vozidel, převést jej lze pouze v rámci jedné kategorie (osobní automobil - osobní automobil, motocykl - motocykl, traktor - traktor).
 
předchozí  zobrazuji 3977 - 4001 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting