Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (14:25:53) |
Vážený pane Jirko, s vyzvednutím značek z depozitu po čtyřech letech žádný problém mít nebudete. Jediné co potřebujete je platná technická kontrola a uzavřené povinné ručení, bez toho Vám RZ nevydají. |
![]() |
Jirka - 06.10.2009 (14:20:18) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. 18/4/2006 jsem uložil SPZ do depozitu, následně ale začal platit depozit jen na jeden rok. Na autě se mezi tím pracovalo a hodně jsem do renovace investoval. Chtěl bych se tedy zeptat zda bude nějaký problém po 4 letech SPZ vyzvednout když v době uložení myslím na depozit žádná lhůta nebyla a zavedli ji až když už to v depozitu bylo? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (12:45:32) |
Vážený pane Petr, v OP je uvedena adresa trvalého bydliště, je ovšem možné, že kupující má jinou korespondenční adresu. Jiný kontakt jste si nepředali, např. tel.? Pokud ne, tak Vám asi nezbyde než čekat, jestli se nový majitel neozve Vám. Vaší povinností bylo vůz odhlásit, což jste udělal, schovejte si obálku na které je zaznačeno, že se adresát odstěhoval, víc asi udělat nemůžete (jedině zkusit kontaktovat poštu v místě jeho bydliště, jestli nenahlásil novou adresu). |
![]() |
Petr - 06.10.2009 (12:11:04) |
Dobrý den. Prodal jsem auto, mám kupní smlouvu do které jsem osobně opsal z OP kupujícího jeho nacionálie včetně adresy (je z jiného okresu), na úřadě jsem vozidlo řádně odhlásil na nového majitele a ukončil jsem povinné ručení, všechny doklady (velký a malý TP, protokol z STK a emise) jsem dal do obálky a doporučeně odeslal na adresu kupujícího, vše jsem stihl do týdne. Nyní se mi obálka s doklady vrátila zpět s poznámkou : "Adresát se odstěhoval". Co mám dělat? Plynou z toho pro mne nějaké závazky a povinnosti? Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (08:15:48) |
Vážený pane Ondřej, u havarijního pojištění je dobré jednou za rok navštívit pojišťovnu a pojistku si nechat přepracovat...snížit pojistnou částku, tím pádem klesne i pojistné. |
![]() |
Ondřej - 06.10.2009 (07:49:03) |
Dobrý den, jestliže mi pojišťovna při plnění z havarijního pojištění uhradí pouze zůstatkovou cenu (kvůli amortizaci), neměl bych také časem platit nižší pojistné? |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.10.2009 (09:08:08) |
Vážený pane Lukáš, ano je to možné. Auto může být registrované na syna, v pojistce můžete být Vy pojistníkem a syn vlastníkem a držitelem. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.10.2009 (09:05:08) |
Vážená paní Markéto Petrová, na vývozní (převozní) značce je její platnost vyznačena, většinou je to měsíc. |
![]() |
Lukáš - 05.10.2009 (08:32:59) |
Dobrý den, je možné přepsat auto na syna, ale povinné ručení ponechat na mě? Z důvodu nižšího ručení. |
![]() |
Markéta Petrová - 02.10.2009 (21:37:01) |
Dobrý den, můžete mi,prosím, poradit, jak dlouho mohu jezdit po území ČR na převozní značce? Konkrétně se mi jedná o švédskou přepravní značku. Předem moc děkuji za odpověď. M. Petrová |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2009 (08:12:50) |
Vážený pane Bican, pojistku můžete vypovědět, a to do dvou měsíců od sjednání, bez udání důvodu s tím, že Vám poběží osmidenní výpovědní lhůta. Pojistné (čtvrtletní splátku) již neplaťte, po ukončení smlouvy Vám pojišťovna vyúčtuje přímo poměrnou část dlužného pojistného. |
![]() |
bican - 01.10.2009 (20:37:09) |
Dobry vecer,uzavrel jsem povinne ruceni v bazaru pri koupi noveho auta,po mesici jsem jeste nezaplatil ctvrtletni splatku a chtel bych odstoupit od pojistne smlouvy.Da se s tim bez problemu neco udelat? |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (17:14:19) |
Vážený pane Josef Neckář, nevím jestli jsem Váš dotaz správně pochopila. Pokud jste měl na mysli, jak dlouhá může být doba mezi jednotlivými pojistkami (ukončením staré a uzavřením nové), aby Vám byl uznán bonus, tak to má každá pojišťovna jinak. Některé je to jedno a uzná bonus např. i 3 roky starý, jiná jej neuzná, zanikla-li předchozí smlouva před více jak 1 rokem a některé pojišťovny bonusy krátí, právě podle doby nepojištění. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (16:50:54) |
Vážený pane Adam, dle zákona byste měl na sebe vůz do deseti pracovních dní zaregistrovat. Při silniční kontrole Vám hrozí pokuta, v jaké výši nebo jestli vůbec, to asi záleží na dané situaci. Při registraci vozidla po delší době než po deseti dnech Vám na registru vozidel žádná sankce nehrozí. |
![]() |
Adam - 30.09.2009 (16:24:04) |
Dobrý den, mám dotaz, koupil jsem vúz a nyní jsem v polopřevodu. Jak dlouho je možné jezdit s autem v polopřevodu? A co hrozí pokud mě zastaví policie a já budu můt jen malej techničák bývalého majitele a samozřejmě zelenou kartu. Díky |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (15:59:43) |
Vážený pane Josef Neckář, na novou smlouvu lze bonus uznat na základě čestného prohlášení ihned. To nahrazuje potvrzení o bezeškodném průběhu po dobu dvou měsícu u většiny pojišťoven (např. ČSOB jen 1 měsíc), než doložíte originál. Musíte ale také počítat s tím, že ne každá pojišťovna Vám vystaví potvrzení ihned po zrušení pojisky, většina jej zasílá poštou a to může trvat až měsíc. U povinného ručení je to jednodušší, některé pojišťovny umožňují uplatnění bonusu na více aut současně. |
![]() |
Josef Neckář - 30.09.2009 (15:13:08) |
Dobrý den, mám havarijní pojistku u České pojišŤovny. Jak dlouhé může být období mezi prodejem starého a koupí nového auta, aby mě pojišŤovna uznala bonus ze staré pojistky. děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (13:00:14) |
Vážený pane David, možnosti jsou dvě. Buď značky z depozitu vyzvednete a při tom vozidlo na nového majitele odhlásíte (musí mít platnou technickou kontrolu a potřebujete doklad o pojištění, může být již na nového majitele). Nebo značky z depozitu vyzvedávat nebudete,ponecháte je v depozitu, vozidlo odhlásíte (při odhlášení sepíšete čestné prohlášení, že na vozidle po dobu depozitu nebyly provedeny žádné změny) a nový majitel si poté vůz přihlásí (k přihlášení musí mít vůz platnou technickou kontrolu a musí být pojištěn + pokud nebude nový majitel dělat STK musí provést evidenční kontrolu). Takže asi záleží na tom, jestli je nový majitel odjinud a jestli potřebuje RZ, aby mohl s vozem odjet. |
![]() |
David - 30.09.2009 (12:21:13) |
Dobrý den, prosím o radu jak postupovat při prodeji vozidla uloženého v depozitu a co by musel podstoupit budoucí majitel při jeho přihlašování. S pozdravem David |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:15:33) |
Vážený pane K., opravdu Vás obdivuji. Osoba, která v dnešní době zřejmě nemá co na práci, je záviděníhodná. K tomu snad ani není co dodat. Možná by jste nám pracujícím mohl sdělit recept. Určitě se podle něj zařídíme a snad se dočkáme větší spokojenosti. Ale do té doby bohužel opravdu nevím, jak zvládat sjednávat pojištění, brát telefony a radit klientům, obsluhovat zákazníky osobně v kanceláři, chodit na dopravku vyřizovat několik přepisů denně a do toho odpovídat na dotazy na internetu tak, aby byla spokojenost na všech stranách. To vše samozřejmě v pracovní době, máme totiž i hodiny osobního volna! Na závěr mohu napsat, že ten, kdo potřebuje odpověď nutně, pokud možno ihned, může využít naši telefonní linku 777/ 91 97 91 v uvedených hodinách. Ostatní snad pochopí a na odpověď si počkají. Děkujeme. |
![]() |
k - 25.09.2009 (08:05:57) |
Opětovně se přesvědčuji o Vaší rychlosti odpovědí. Paní Hudecová se informovala v 15:29:17 hod. a do současné doby se nedočkala odpovědi. Informace o Vás byly opravdu nepřesné. Rychlost a odpovědi. Katastrofa. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:03:11) |
Vážená paní Hanko, pokud nebyl žádný účastník nehody a nebudete po pojišťovně žádat žádné odškodnění, samozřejmě nemusíte vyplňovat záznam o dopravní nehodě. Ten se vyplňuje pouze v případě, kdy je viník i poškozený.. Kvůli prokázání viny a pojišťovně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:01:35) |
Vážená paní Hudecová H., osoba, která bude s vozidlem jezdit, může být pojistníkem na smlouvě. Pojistník je ten, kdo smlouvu sjednává, ruší, platí, komunikuje s pojišťovnou. Vlastník a držitel se vyplní dle velkého TP. Tak bude pojistná smlouva uzavřena na toho, kdo vozidlo dostal, ale vlastník zůstane stejný. |
![]() |
hanka - 25.09.2009 (01:11:29) |
musím vyplnovat formuář o dopravní nehodě, když nebyl žádný účastník nehody? |
![]() |
Hudecová H. - 24.09.2009 (15:29:17) |
Dobrý den, je možné, aby povinné ručení bylo uzavřeno na jinou osobu než vlastníka automobilu. Případ darování starého auta v rámci rodiny bez platby ekologické daně při nové registraci . Děkuji za odpověď. |
![]() |
předchozí zobrazuji 3500 - 3524 [celkem připomínek: 6147] další |