Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 08.02.2012 (15:38:23) |
Vážená paní Danielo, to je těžké. Bez dokladů nic nezmůžete a nechat si vystavit duplikáty velkého a malého TP..nevím.. Záleží jak postupují u Vás na dopravce, je totiž možné, že při duplikátu velkého TP Vás vyzvou, ať jim ukážete vozidlo. A tím pádem nepochodíte. Ale je také možné, že by Vám doklady vystavili bez problémů a Vy byste vozidlo odhlásili na kupujícího, pokud máte v kupní smlouvě napsané jeho rodné číslo, které bude potřeba. A zaslali mu odhlášené doklady doporučenou poštou a ať už si dělá co chce. No a nebo potom milého pána kupujícího chytnout pod krkem, nic jiného mě opravdu nenapadá.. |
![]() |
Daniela - 08.02.2012 (14:56:58) |
Dobrý den, v roce 2008 jsme prodali auto známému, máme kupní smlouvu, kde součástí byla plná moc, s kterou měl auto přehlásit na sebe. Bohužel nyní jsme zjistili po dopisu ČKP, že auto je stále napsané na nás a musíme uhradit neplacené pojistné. Tuto záležitost jsme díky kupní smlouvě vyřešili, problém ale nastává jak z registru vozidel zrušit naše jméno jako majitel, když jsme kupujícímu předali vše včetně SPZ, velkého TP i malého TP. Děkuji za radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.02.2012 (10:29:21) |
Vážená paní Naďo, od ekologického poplatku jsou osvobozeni pouze držitelé ZTP a ZTP/P průkazu. Držitelé průkazu TP osvobozeni nejsou. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.02.2012 (10:27:08) |
Vážený pane Josef Marek, HVP nějakým způsobem plachetnice pojistit umí, ale jsou tam určitě nějaké podmínky, omezení apod. Nejlepší by bylo obrátit se přímo na HVP - www.hvp.cz, kde Vám odpoví kvalifikovaný člověk na tuto problematiku. |
![]() |
Naďa - 07.02.2012 (09:55:07) |
Dobrý den ,chtěla jsem se optat, když drřitel ZTP nemusí platit ekodaň, jestli je taková možnost i u držitele TP? Děkuji za odpověď a přeji krásný den |
![]() |
Josef Marek - 06.02.2012 (16:55:52) |
Dobrý den, mám správnou informaci, že Hasičská pojišťovna bude nabízet "povinné ručení" na provoz sportovních plachetnic. Pokud je to pravda, tak prosím o sdělení technicko-ekonomických parametrů pojištění. Děkuji a zdravím Josef Marek, Yacht Club Písek, tel.380421331 |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.02.2012 (09:44:54) |
Vážený pane Macat, tabulky a sazby jsou pro všechny stejné. Bohužel se nerozlišuje, zda jste řidič bez nehod, nebo ne. Dle druhu vozidla a objemu, či hmotnosti máte danou sazbu za jeden den a k tomu se přičtou poplatky za administraci. S tím nic neuděláte. |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.02.2012 (09:40:57) |
Vážený pane Honzo, bonusy pojišťovna uznává z pojistníka. To znamená, že Vy zřídíte pojistku na nové vozidlo, budete pojistníkem, pojišťovna uzná Vaše bonusy i na toto vozidlo a vlastníkem a provozovatelem již bude ten, kdo bude zapsaný ve velkém TP. Důležité je, abyste na obou smlouvách byl pojistníkem, je jedno, že je na jednom vozidle jiný vlastník. Pojišťovna Vám v tomto případě uzná bonusy i na druhé vozidlo. |
![]() |
macat - 04.02.2012 (09:18:11) |
chci se zeptat dostal jsem od kancelare pojistitelu pozdrav na 1800 za nepojisteni osobniho auta v delce deseti dnu mezi zmenou pojistovny nepohlidal jsem si datum na nove pojistce bohuzel jezdim 15let bez skodne udalosti tak se me ta suma zaty dny zda nehorazna da se s tim neco delat diky Macat |
![]() |
Honza - 03.02.2012 (21:04:00) |
Dobrý den, mám dotaz ohledně pojištění. Kupní smlouva OA je na manželku, která nemá ŘP a nikdy neplatila pojištění. Syn ho bude užívat, ale nemá možnost využít bonusy na slevu, protože také ještě neměl OA. Může syn využít bonusy, které mám já již na jedno starší auto? Lze použít bonusy z jednoho auta zároveň i na druhé, jehož nejsem vlastníkem, a byla by na mě uzavřena jen pojistka? A jak se to potom řeší v případě pojistné události? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.02.2012 (08:25:04) |
Vážená paní Veroniko Dupont, nejste jediná, kdo s ČKP bojuje. Bohužel Vás asi moc nepotěším. Nevím jakým způsobem jste měla vozidlo ve Francii pojištěno, nebo jak to tam chodí, ale v ČR není možné pojistit vozidlo, které není v ČR registrováno. Takže se obávám, že dokud bylo vozidlo registrováno v ČR, mělo zde být i pojištěno. Radu Vám bohužel žádnou dát nemůžu, je to už spíše na konzultaci s právníkem. |
![]() |
Veronika Dupont - 02.02.2012 (18:07:39) |
Dobrý den, mám na Vás dotaz ohledně povinného ručení našeho auta.Žili jsme s manželem v Čechách do dubna 2011.Do té doby bylo auto pojištěno v ČR.Pak jsme se přestěhovali do Francie(manžel je francouz),a auto hned pojistili tady.Vůz měl v té době českou RZ.To trvalo do listopadu 2011,kdy se nám konečně podařilo auto přihlásit zde na fr.RZ a vyškrtnout z českého registru vozidel.Od srpna mě pronásleduje ČKP s tím,že auto nebylo pojištěno a že mám požadovanou sumu uhradit.Několikrát jsem a nimi telefonovala a bylo mi sděleno,že pokud byl vůz pojištěn,je potřeba jen doložit zelenou kartu.To jsem udělala.Zhruba po 3 měsících mi prišla upomínka od inkasní společnosti EOS KSI,že jsem stále nezaplatila pohledávku ČKP a ať to urychleně udělám,jinak se to bude řešit soudní cestou.To mi docela vyrazilo dech,protože jsem udělala přesně to,co po mně chtěli a najednou tohle.Tak jsem volala hned do této inkasní společnosti,kde mi taktéž sdělili,že jim mám jen v emailu poslat všechny možné dokumenty(kopii pojistné smlouvy ve Fr.,zelenou kartu,kopii nového francouzského technického průkazu...)a že by to pak snad mělo být v pořádku.Dnes mi od nich přišlo vyrozumnění,že děkují za přiložené dokumenty,ale že pokud bylo auto registrováno v ČR,musí být také pojištěno v ČR,a v podstatě že je nezajímá,že po celou dobu mělo auto sjednané povinné ručení ve Francii.Toto mě opravdu velmi překvapuje,protože potom tedy nechápu,k čemu vůbec je nějaká Evropská Unie,když tyto základní věci nefungují.Anebo je to zase jen nechutná byrokracie?Byla bych Vám moc vděčná za Váš názor na celou tuto situaci...Mnohokrát děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.01.2012 (11:01:25) |
Vážený pane Vacata, každá pojišťovna má jiné podmínky, ale nejkratší doba pojištění se pohybuje okolo 14 dní. |
![]() |
Vít Vacata - 30.01.2012 (10:35:32) |
Dobrý Den na jakou nejmenší dobu se da pojistit vozidlo?Je možné ho pojistit i na méně než tri měsíce? |
![]() |
Marie - 26.01.2012 (10:37:59) |
Děkuji za rychlou odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.01.2012 (10:36:09) |
Vážená paní Marie, v prvním příspěvku píšete, že jste vozidlo odhlásili na jméno kupujícího, tzn., že v odhlášce je tedy asi kupující. A od tohoto data, od kterého je v odhlášce, má povinnost platit povinné ručení on. Tzn., že pokud ho neplatí, bude Česká kancelář pojistitelů vymáhat dluh po něm. |
![]() |
Marie - 26.01.2012 (09:41:24) |
Kupující přislíbil, že ji pošle příští týden, teď je na dovolené-uvidíme.Jinak píšete, že by příspěvek mohl být vymáhán po člověku v polopřevodu, to jsme my nebo kupující? Jinak vůz je prokazatelně mimo provoz, celou dobu je odstaven v prostoru dílen u automechanika. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.01.2012 (09:26:37) |
Vážená paní Marie, pokud Vám pán zaplatil, tak je divné, že by si vůz neodvezl. Určitě bych se pokusila ještě jednou jej kontaktovat a vše dát do pořádku (kupní smlouvu). Jinak pokud jste dali vozidlo do polopřevodu, tak by případný příspěvek do garančního fondu měl být vymáhán po člověku v polopřevodu. |
![]() |
Marie - 25.01.2012 (18:39:33) |
Dobrý den, potřebovala bych poradit, jak postupovat v případě,že jsme prodali nabourané napojízdné auto. Kupující se přijel podívat na vůz, ihned zaplatil a slíbil,že si pro ně přijede a ať ho neodhlašujeme. Vše se událo tak rychle, že jsme neměli ani nachystanou smlouvu, ale kupujícímu to nevadilo, že ji podepíšeme, až přijede pro vůz s odtahem.Povinné ručení jsme zatím měli zaplacené. Asi po měsíci mi kupující poslal údaje na přepsání vozu na nového majitele, abychom vůz odhlásili, což jsme udělali a poslali mu potřebné doklady (technický průkaz), aby si mohl auto pojistit. Při tom jsme mu poslali i kupní smlouvu, aby ji podepsal a poslal zpět. Uběhl další měsíc a my nemáme ani podepsanou smlouvu, ani doklady od vozu, jenom nepojízdné auto, které údajně není pojištěné. Kdo budemuset zaplatit příspěvek do garančního fondu České kanceláře pojistitelů? Děkuji za odpoveď. |
![]() |
Pavel - 25.01.2012 (09:38:34) |
OK, děkuji za rychlou odpověď, mě jen zarazilo, že v TP je odhláška na pana xy a držitel budu já, nicméně děkuji za radu, zkusím Vámi doporučený postup. Díky. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.01.2012 (09:33:30) |
Vážený pane Pavle, vůbec neřešte plnou moc, žádnou nepotřebujete, potřebujete kupní smlouvu mezi tím, kdo je v odhlášce a Vámi. Takže jak píšete, tak to máte správně. S kupní smlouvou, evidenční kontrolou, zelenou kartou na Vaše jméno a doklady od vozidla si na odboru dopravy, pod který spadáte dle trvalého pobytu, vozidlo přihlásíte. Co se týče kupních smluv, každý úřad si postupuje po svém. Někdo kupní smlouvu vůbec vidět nechce, někomu stačí kupní smlouva s tím, od koho jste to koupil, i když tato osoba není v odhlášce a je tam někdo jiný...těžko v tomhle radit. Rozhodně nepotřebujete žádnou plnou moc, takže vemte to, co máte a musí Vám vozidlo zaregistrovat. |
![]() |
Pavel - 25.01.2012 (09:19:29) |
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně přepisu vozidla. Při koupi auta jsem se špatně podíval do TP a když mi nyní přišel poštou od bývalého majitele, tak jsem zjistil, že je vozidlo odhlášeno na člověka který mi ho prodal a se kterým mám napsanou kupní smlouvu. Podle jeho slov to mám vyřešit plnou mocí. Rád bych se tedy zeptal, zda má být napsána nová kupní smlouva mezi mnou a posledním majitelem a plná moc mezi mnou a člověkem, na kterého je auto nyní odhlášeno, děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.01.2012 (09:04:01) |
Vážená paní Ronge, jediné, co možná může být problém je to, že pokud tatínek neplatil ani povinné ručení a motorka nebyla v depozitu (dočasném vyřazení na odboru dopravy), může přijít pokuta z České kanceláře pojistitelů (www.ckp.cz) za neplacení pojistného. Nevím, jak postupují při úmrtí, jestli vyžadují uhradit pokutu od dědice, nebo jestli pokuta propadá..to je dotaz na ně. Vy pokud si budete chtít motorku nechat a zaregistrovat na sebe (pokud máte pobyt také v ČR), musíte ji zprovoznit, udělat STK a mít v ruce usnesení o dědictví, které nabylo právní moci, doklady od vozidla (ty je možné na základě Vašeho prohlášení o ztrátě vystavit znovu pokud je nenajdete), jít na odbor dopravy, pod který spadáte dle trvalého pobytu a vozidlo si zaregistrovat. Pokud nenajdete ten velký TP, budete muset nejprve tam a domluvit se s nimi, protože STK Vám zase bez velkého TP neudělají. Na dopravce Vám vystavít TP, vy hned pojedete na STK, vrátíte se zpět na odbor dopravy a tam Vám motorku zaregistrují. Také nezapomeňte na povinné ručení na své jméno, které musíte mít sjednané už při příchodu na odbor dopravy. |
![]() |
Liba Ronge - 22.01.2012 (14:54:05) |
Dobry den, Vzhledem k tomu, ze bych rada v soucasnem dedickem rizeni pozadala o tatinkovo starou motorku, rada bych se pozeptala, jake z toho pro mne plynou povinosti. Tatinek tuto motorku uz dlouha leta neridil, vzhledem k tomu, ze oslepl. Motorka ma stale znacku a moji sourozenci si mysli, ze na mi pravdepodobne budu muset platit nejake poplatky za neodhlaseni. Nyni ziji v zahranici a tak ani nemam moznost si v teto veci neco zjistit. Dale pak, ani nevime, kde jsou k teto motorce nejake papiry (maly ci velky TP, ...). Prosim poradte mi, co mne ocekava v pripade prevodu teto motorky na mne? Dekuji. Liba |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.01.2012 (13:57:41) |
Vážená paní J. Chytilová, naše agentura se zabývá sjednáváním pojištění, nelikvidujeme pojistné události. Pokud zaměstnanec způsobí zaměstnavateli jakoukoliv škodu, je zaměstnavatel oprávněn požadovat po něm 4,5 násobek hrubé mzdy a proti tomuto se sjednává tzv. pojistka na blbost, neboli pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli. To je bohužel jediné, co Vám mohu napsat. Také hodně záleží na tom, co Váš syn podepsal v pracovní smlouvě, jakou má odpovědnost. Tohle už je opravdu otázka pracovního vztahu, pracovní smlouvy, zákoníku práce, tímto se opravdu nezabýváme. |
![]() |
předchozí zobrazuji 2154 - 2178 [celkem připomínek: 6147] další |