pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Libuše - 17.04.2012 (15:32:06)
Děkuji za odpověď. SPZ nemá. Kartička je pouze od výrobce, ale je na ní: Technický průkaz. Tak to mne zmátlo.
Agentura Kryštof - 17.04.2012 (13:36:40)
Vážená paní Libuše,
a vozidlo má SPZku? Pokud ano, na www.ckp.cz lze podle SPZ (RZ) dohledat, zda bylo vozidlo pojištěno či ne.
Pokud SPZku nemá, pojištění se musí platit jen v případě vyjetí na silnici. Píšete o techničáku, myslíte tím tu malou kartičku, která se vydávala v obchodě při koupi motocyklu? Jde mi o to, zda je motocykl vedený na odboru dopravy, či ne, zda podléhá registraci. Pokud ne, normálně to neřešte a vyhoďte ji.
Pokud ano, je to složitější. Museli byste obnovit dědictví, zahrnout ji tam a z dopravky ji na základě protokolu z vrakoviště a usnesení o dědictví vyřadit.
Libuše - 17.04.2012 (12:35:36)
Dobrý den. Kde mohu zjistit, zda maminka která je pět let po smrti a vlastnila Babetu 210, měla v pořádku zaplaceno zák.poj. Až nyní jsme našli starou, nepojízdnou Babetu, zarovnanou na půdě. Dokonce jsme ve starých papírech našli i malý techničák od Babety a to na maminčino jméno. Babeta neprošla dědictvím, nikdo netušil, že ještě je. Máme někam vrátit ten techničák nebo ho prostě vyhodit a Babetu dát do šrotu? Děkuji
Agentura Kryštof - 16.04.2012 (08:18:41)
Vážený pane Michale,
samozřejmě můžete. Musíte na vozidle udělat STK, povinné ručení a jít s velkým technickým průkazem na úřad, kde vozidlo přihlásíte a zároveň vytáhnete z depozitu.
Michal - 15.04.2012 (19:05:58)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat: koupil jsem motocykl, který má RZ v depozitu, již několik let propadlou STK, a na člověka od kterého jsem to koupil je pouze odhlášený, nikoliv přepsaný. Mohu já na základě velkého TP a kupní smlouvy udělat STK a vyzvednout vozidlo z depozitu? Děkuji za odpověď
Agentura Kryštof - 13.04.2012 (14:57:24)
Vážený pane Barvínek Petr,
když jste vozidlo prodal, tak jej odhlašte na nového majitele a ten ať se posatrá. Vy vozidlo bez protokolu o ekologické likvidaci nevyřadíte. Jedině na čestné prohlášení, ke kterému jsou zapotřebí fotografie vozidla a Vy tam čestně prohlašujete (pod pokutou), že vozidlo bude stát tam a tam a budete jej využívat k tomu a tomu. To bych Vám rozhodně nedoporučovala.
barvínek petr - 13.04.2012 (14:30:52)
Dobrý den mám malý dotaz mohu odevzdat SPZ bez dokladu o ek. zrušení,když jsem auto prodal a auto již není používáno?děkuji za radu
Agentura Kryštof - 11.04.2012 (08:05:02)
Vážená paní Květo,
nejlepší bude, když smlouvu do dvou měsíců od sjednání vypovíte (běží tam 8 denní výpovědní lhůta) a uzavřete si pojištění nové. Pokud máte pojištění zaplaceno na celý rok, pojišťovna Vám peníze vrátí, ale určitě si ponechá vyšší pojistné (bez uznaného bonusu) za dobu trvání pojištění.
Trvat na ceně, kterou Vám dealerka spočítala by bylo komplikované, ona by musela doplatit rozdíl, který po Vás pojišťovna požaduje a to už je spíše dotaz na právníka.
Pravdou je, že některé pojišťovny v rámci určitých "akcí" přiznání bonusu umožňují a to i lidem, kteří žádný bonus nemají. Takže těžko říct, co se ve Vašem případě přihodilo.
Agentura Kryštof - 11.04.2012 (07:51:28)
Vážený pane Josef,
buď si zajděte osobně na pobočku pojišťovny, kde Vám vytisknou novou ZK, nebo se obraťte na infolinku dané pojišťovny a ZK Vám zašlou poštou.
Květa - 10.04.2012 (21:33:31)
Dobrý den.
Sjednala jsem si online povinné ručení. Při sjednávání jsem uvedla skutečnost, že jsem doposud nebyla vlastníkem vozidla a nemám nárok na bonusy za bezškodní průběh. Paní, která se mnou povinné ručení sjednávala mi ale řekla, že to nevadí, že pokud jsem aktivní řidič a nebourala jsem že nárok na bonus mám, že daná pojišťovna myslí i na tyto klienty. Smlouvu jsem uzavřela ( 7.3.). Nyní mi z pojišťovny došel dopis, že jsem uvedla mylné informace a že nárok na bonus nemám a navyšují mi pojistné. Jimi určenou sumu odmítám akceptovat. Kontaktovala jsem pojišťovnu, kde mi bylo sděleno, že se mám obrátit na dealera, který se mnou smlouvu sjednával, ačkoliv v obchodních podmínkách je , že se mám obracet na pojistitele. Dealerku jsem tedy kontaktovala a paní se mi omluvila, že se měnily sazby a že mi může nabídnou pojištění levnější u jiné pojišťovny. Tuto pojišťovnu ale nechci. Prosím o radu jak postupovat dál. Mám právo trvat na ceně kterou mi dealerka spočítala ? Pokud ne musím zbývající sumu doplatit nebo můžu odstoupit od smlouvy do dvou měsíců od uzavření. A jak je to s vyplacením peněz ? Smlouva je uzavřená na 1 rok. Děkuji.
Josef - 10.04.2012 (21:02:06)
Dobrý večer,
Ztratil jsem zelenou kartu,vytisknou mi na pojistovne novou?
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (13:09:49)
Vážená paní/slečno Lucko,
myslím si, že Vám nepřišel dopis od pojišťovny, ale od České kanceláře pojistitelů. Tito rozesílají dopisy s dlužnou částkou za nepojištěné období. Mělo by se to ale týkat až doby po 1.1.2009. Těžko radit, když nevíme, kdo Vám co poslal. Buď nám dopis nascenujte, ať vím o čem se bavíme a zašlete na náš email:ppp.krystof@seznam.cz, nebo si zavolejte na tel., který musíte mít na dopise uvedený.
Lucka - 10.04.2012 (12:14:49)
Dobrý den, můžeze mi poradit, můj otec před 9 lety prodal auto a to odhlásil. Nyní (prvně) mu z pojištovny napsali dopis, ve kterém po něm chtějí 2.400,- Kč za neuhrazené povinné ručení.
Je možné požadovat dluh 9 let zpětně, aníž by za celou dobu přišla jakákoliv upomínka. A navíc není ani v dopise uvedeno, za jaké obdbí v roce 2003 je ručení neuhrazené. Děkuji
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (10:17:21)
Vážený pane Romane,
Vaše bonusy nemají s nehodou co dělat. Nehoda je vždy zaznamenána u toho, kdo má vozidlo pojištěn, je zaznamenána u pojistky, ze které se plní. Nehoda je spojena s vozidlem, ne s tím, kdo jej v danou chvíli řídí.
Roman - 10.04.2012 (07:53:13)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ohledně bonusů. V zaměstnání jsem při práci(jízdě) rozbil na nákladní firemním vozidle zpětné zrcátko(škoda 12tis.). Škoda byla uplatněna z havarijního pojištění firemního vozidla. Dotaz je, zda tato nehoda bude mít vliv i na moje pojištění mého soukromého vozidla, zda se změní bonus a zda budu mít tuto škodu vedenou v evidenci pojišťovny na svém jméno. Podotýkám, že firma má jinou pojišťovnu než já(zatím). Děkuji z odpověď.
Agentura Kryštof - 05.04.2012 (13:40:59)
Vážený pane Rostislave,
povinné ručení jste si měl sjednat v den, kdy Vám skončil leasing, tudíž i toto pojištění. To, že jste neměl v ruce technický průkaz nevadí, smlouva se dá sjednat na základě staré pojistné smlouvy, malého technického průkazu (chybějící údaje se později doplní). Důležité je VIN, obsah motoru, výkon, hmotnost, rok výroby, SPZ. To jsou všechno údaje, které jste schopen dohledat i bez velkého TP.
Žádná 14ti denní ochranná lhůta, ani jinak dlouhá, neexistuje.
Tzn. že ode dne, kdy Vám skončila leasingová smlouva, do dne, než jste vozidlo pojistil, musíte bohužel uhradit příspěvek ČKP. O tom, co kdo vymyslel, či nevymyslel, na co kdo má nárok, či nemá nárok, co je správné a co není, bychom tady mohli polemizovat dlouho, ale tohle opravdu není náplní těchto stránek ani této poradny.
Agentura Kryštof - 05.04.2012 (13:34:20)
Vážená paní Petro,
ano, pojistníkem vozidla může být kdokoliv jiný, než majitel vozidla. A tento pojistník také podepisuje smlouvy, změny, storna, chodí mu veškerá korespondence od pojišťovny a hradí také pojistné. Takže vlastníka vozu není při sjednání pojištění zapotřebí.
Rostislav - 04.04.2012 (22:24:56)
Měl jsem leasing u Kooperativy a u ní také pojistku. Ve velkém technickém jsem se stal majitelem ( do té doby pouze provozovatelem) vozidla 9.11.2009. Dle vyjádření ČKP jsem od 4.11.2009 do 14.11.2009 nebyl pojištěn. Od 15.11.2009 jsem byl pojištěn u ČP. Pojistit jsem se snad ani ale nemohl, neb jsem neměl ještě ani velký technický průkaz. Někde jsem na internetu četl, že snad existuje navíc jakási 14 denní lhůta na zákonné znovupojištění. Tak nevím. Mám cosi platit? , zákonný příspěvek a nebo ne ? Jde o 720 (550+120) Kč , blbost - ale namíchla mne. A navíc myslím si, při celkovém počtu ukončených leasingových smluv v roce 2009 v ČR, tenhle nápad , je pokusem jak vylákat z relativně poctivých lidí ( ti co splatili leasing ) řádově několik desítek miliónů korun do vlastní kapsy. To přece ty pojišťovny dobře musí vědět. Neměl by se tím zabývat nějaký státní zástupce ? Mám pocit , že někdo pod rouškou zákona, vymyslel pěknou habaďůru. Pokud systematicky oslovili desítky tisíc lidí, kteří v daném roce nově nabyli automobil, pak si téměř mohou být jisti, že to většina z nich raději ani nebude řešit a zaplatí a navíc velmi lehce dali dohromady databázi všech, které oslovili. Stačilo dát na hromadu ukončené leasingové smlouvy ze všech pojišťoven a to jsou vlasně všechny v ČKP. A aby to daní na hromadu nezavánělo podvodem, tak si prolobovali nějaký zákon, který jim to umožňuje ... Tak platit nebo ne ? Děkuji
petra - 04.04.2012 (20:39:10)
Dobrý den, mám dotaz, zda může byt povinné ručení uzavřeno bez vědomí majitele vozu jiným pojistníkem
Petra
Agentura Kryštof - 02.04.2012 (09:22:18)
Vážený pane Jarku,
povinnost hradit povinné ručení má ten, kdo je v polopřevodu, takže Česká kancelář pojistitelů bude v případě neplacení pojistného zasílat pokutu na kupujícího zapsaného v polopřevodu. Vy nejste povinen kontrolovat dohlášení - registraci vozidla. Napište si např. do kupní smlouvy, že kupující je obeznámen s povinností přihlášení vozidla do 10 dní od odhlášení, ale to je tak asi vše. Víc bych to určitě neřešila. Odhlášení jste zajistil a víc si s tím nedělejte hlavu.
Jarek - 31.03.2012 (20:03:39)
Dobrý den,
měl bych dotaz. Končí při prodeji vozidla pro prodávajícího všechny starosti polopřevodem na kupujícího? Je nutné se dále starat o to, zda kupující na sebe vozidlo opravdu přehlásí? Jde mi o to, zda v případě, že tak neučiní a např. nezaplatí pojistku nebudu popotahován kaceláří pojistitelů já, ačkoli již a autem nenám nic společného. Předem moc děkuji za odpověď!
Agentura Kryštof - 28.03.2012 (09:45:33)
Vážený pane Radku,
v předchozí odpovědi na Váš dotaz máte uvedeno, co všechno bude potřeba a evidenční kotrola tam není. Místo té Vám slouží doklad o ekologické likvidaci, který tam uveden je. Pokud máte doklad o ekologické likvidaci, je logické, že nemáte s čím jet na evidenční kontrolu, když je vozidlo sešrotováno.
radek - 27.03.2012 (17:07:23)
Ještě k tomu dohlášení jeden dotaz.Když úředník vidí že chci vozidlo hned odhlásit vyžaduje i tu evidenčku,nebo jsou v tomhle tolerantní?
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (16:54:04)
Vážená paní Červená,
veškeré podmínky o zasílání korespondence by měli být uvedeny ve VPP pojišťovny, které jste obdržela se smlouvou. Ovšem obávám se, že pokud ze strany pojišťovny nedošlo k navýšení pojistného, tak ani přes pozdní zaslání, nemusí Vaši výpověď akceptovat, když nebyla dodržena výpovědní lhůta.
Asi jedinou šancí na zrušení pojistky, je vzájemná domluva. Pokud ne, tak Vám poběží dvě pojištění současně. Když pojištění u Generali nezaplatíte, bude Vás Generali nějakou dobu upomínat (2 - 3 měsíce) v poslední upomínce bude uveden datum zániku pojištění, poté smlouva zanikne, ale budete muset doplatit poměrnou část za tu dobu, po kterou pojistka běžela.
Červená - 26.03.2012 (15:58:34)
Dobrý den. Máme pojistku na osobní automobil (havarijní+povinné). Generali pojišťovna nám složenku na zaplacení pojistného a zelenou kartu zaslala necelý měsíc před dnem zaplacení a na stejnou částku jako minulý rok. Real. makléř nám sepsal výpověď s tím, že nebyla dodržena od pojišťovny šestitýdenní lhůta pro zaslání a toto bylo vráceno se složenkou, dopisem a zelenou kartou pojišťovně a automobil jsme pojistili výhodněji u jiné pojišťovny. Ovšem Generali nám napsala, že jsme nedodrželi lhůtu k výpovědi a tato je neplatná. Zajímalo by mě, jakou má pojišťovna stanovenu lhůtu pro zasílání výzvy k zaplacení pojistného, složenky a zelené karty, případně jak máme postupovat, pokud by nás Generali pojišťovna k zaplacení upomínala, abychom se nedostali do nějakých nesnází. Pojistku máme zaplacenu u jiné pojišťovny. Děkuji
 
předchozí  zobrazuji 2029 - 2053 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting