Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Zdeněk - 26.04.2012 (09:49:31) |
Dobrý den, můj otec koupil asi před 20lety traktor a vlečku. Bohužel tehdy neprovedli přepis v registru a platí do dnes pojištění jako provozovatel. Je možné dnes ještě traktor přepsat na otce, když původní majitel již nežije a otec má pouze starou kupní smlouvu a veškeré doklady? Děkuji za pomoc |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.04.2012 (07:50:30) |
Vážený pane Michale T., asi Vám moc neporadím. S likvidacemi nemáme zkušenosti a řekla bych, že odpověď je jednoduchá. Je to na Vás. Buď to nahlásíte na pojišťovnu, kde Vám zřejmě i za tak malou škodu vezmou bonus a nebo pánovi škodu zaplatíte. Nic víc mě opravdu nenapadá. |
![]() |
Michal T. - 24.04.2012 (07:41:07) |
Dobrý den. Mám zákonné povinné ručení u koop. a nedávno mě potkala nemilá věc. Jeden pán mi zavolal, že jel ten den za mnou svým vozem a odlétající kamínky (asi jsem "vymetl" nějakou díru na vozovce) od mého auta mu poškodily nový lak na předním nárazníku. Poradíte jak postupovat? Chce po mě 2tis. nebo to řešit přez pojišťovnu... Děkuji za odpověď. Michal T. |
![]() |
Pavel B. - 23.04.2012 (10:19:46) |
Dobrý den, mám sjednanou pojistku od 17.5.2010 a chtěl bych ji změnit na nějakou levnější. Ve smlouvě je 6týdenní výpovědní lhůta, což se už nestihne. Stačí uzavřít smlouvu novou a tu původní jen nezaplatit? |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.04.2012 (09:59:18) |
Vážený pane Pavle B., to bych nedělala. Původní pojišťovna Vám zašle jednu upomínku, pak druhou upomínku, smlouva poběží ještě hodně dlouho (záleží samozřejmě na pojišťovně, některá Vám ji zruší do dvou měsíců, některá ji bude držet živou i půl roku). Jestli Vám nevadí, že budete takovou dobu platit dvě pojištění, pak si novou samozřejmě sjednat můžete. |
![]() |
Pavel B. - 23.04.2012 (07:15:13) |
Dobrý den, mám sjednanou pojistku od 17.5.2010 a chtěl bych ji změnit na nějakou levnější. Ve smlouvě je 6týdenní výpovědní lhůta, což se už nestihne. Stačí uzavřít smlouvu novou a tu původní jen nezaplatit? |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.04.2012 (08:59:47) |
Vážený pane Pavel, myslím, že je to trochu složitější, než jen sjednat povinné ručení. Pokud chcete motocykl začít užívat, měl byste dát do pořádku i TP. Což je taky oříšek, když motocykl nebyl zahrnut do dědictví. Praxe je taková, že se musí dědictví znovu otevřít a motocykl do něj zahrnout, aby bylo možné jej přepsat na dědice, eventuelně na další osobu. Ale před tím byste měl zajít na registr vozidel a zjistit, zda je motocykl v evidenci veden a domluvit se tam na možném řešení. Pokud si sjednáte pojištění, tak je možné že tím ČKP na sebe "upozorníte". Ti potom můžou zaslat pokutu majiteli motocyklu (dle registru vozidel), který je ovšem po smrti a dědic určen nebyl, takže těžko říct, jak by se dál postupovalo. Tohle už je spíše na konzultaci s nějakým právníkem. Nic konkrétnějšího Vám bohužel poradit nemohu. |
![]() |
Pavel - 19.04.2012 (23:50:36) |
Dobrý den, Máme doma po dědovi který je cca 20 let po smrti motorku,která je psaná stále na něho.Jenomže motorka stála nějakých 30 let přihlášená,ale neplatilo se povinné ručení.Nyní sem motorku dal dohromady a chtěl bych na ní jezdit.Když na ní udělám povinné ručení mám se obávat toho,že budu platit sankci za těch x let co motorka stála nepojištěná? Nebo se mě to netýká,když je psaná motorka na zemřelého? Motorka totiž ani nebyla v dědickém řízení... Předem děkuji za odpověď. |
![]() |
Pavel - 19.04.2012 (23:46:23) |
Dobrý den, Máme doma po dědovi který je cca 20 let po smrti motorku,která je psaná stále na něho.Jenomže motorka stála nějakých 30 let přihlášená,ale neplatilo se povinné ručení.Nyní sem motorku dal dohromady a chtěl bych na ní jezdit.Když na ní udělám povinné ručení mám se obávat toho,že budu platit sankci za těch x let co motorka stála nepojištěná? Nebo se mě to netýká,když je psaná motorka na zemřelého? Motorka totiž ani nebyla v dědickém řízení... Předem děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.04.2012 (08:23:43) |
Vážený pane Pavel Hájek, to je zvláštní situace. Bohužel tady nezbývá, než jednat s registrem vozidel. Oni Vám musí sdělit, jak budou dále postupovat, zda se to bude řešit přes Policii, nebo jak.... |
![]() |
Pavel Hájek - 18.04.2012 (18:02:51) |
Vr.1981 jsem si koupil pionýr mustang a nikdy jsem ho neprodal. Na registru vozidel při banálnídoplnění do technického průkazu jsem zjistil že vlastníkem vozidla je úplně pro mě neznámý člověk a tudíž mi zadrželi TP. Pravděpodobně někde někdo udělěl v evidenci chybu. Poradte mi co mám nyní dělat. Děkuji |
![]() |
Libuše - 17.04.2012 (15:32:06) |
Děkuji za odpověď. SPZ nemá. Kartička je pouze od výrobce, ale je na ní: Technický průkaz. Tak to mne zmátlo. |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.04.2012 (13:36:40) |
Vážená paní Libuše, a vozidlo má SPZku? Pokud ano, na www.ckp.cz lze podle SPZ (RZ) dohledat, zda bylo vozidlo pojištěno či ne. Pokud SPZku nemá, pojištění se musí platit jen v případě vyjetí na silnici. Píšete o techničáku, myslíte tím tu malou kartičku, která se vydávala v obchodě při koupi motocyklu? Jde mi o to, zda je motocykl vedený na odboru dopravy, či ne, zda podléhá registraci. Pokud ne, normálně to neřešte a vyhoďte ji. Pokud ano, je to složitější. Museli byste obnovit dědictví, zahrnout ji tam a z dopravky ji na základě protokolu z vrakoviště a usnesení o dědictví vyřadit. |
![]() |
Libuše - 17.04.2012 (12:35:36) |
Dobrý den. Kde mohu zjistit, zda maminka která je pět let po smrti a vlastnila Babetu 210, měla v pořádku zaplaceno zák.poj. Až nyní jsme našli starou, nepojízdnou Babetu, zarovnanou na půdě. Dokonce jsme ve starých papírech našli i malý techničák od Babety a to na maminčino jméno. Babeta neprošla dědictvím, nikdo netušil, že ještě je. Máme někam vrátit ten techničák nebo ho prostě vyhodit a Babetu dát do šrotu? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.04.2012 (08:18:41) |
Vážený pane Michale, samozřejmě můžete. Musíte na vozidle udělat STK, povinné ručení a jít s velkým technickým průkazem na úřad, kde vozidlo přihlásíte a zároveň vytáhnete z depozitu. |
![]() |
Michal - 15.04.2012 (19:05:58) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat: koupil jsem motocykl, který má RZ v depozitu, již několik let propadlou STK, a na člověka od kterého jsem to koupil je pouze odhlášený, nikoliv přepsaný. Mohu já na základě velkého TP a kupní smlouvy udělat STK a vyzvednout vozidlo z depozitu? Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.04.2012 (14:57:24) |
Vážený pane Barvínek Petr, když jste vozidlo prodal, tak jej odhlašte na nového majitele a ten ať se posatrá. Vy vozidlo bez protokolu o ekologické likvidaci nevyřadíte. Jedině na čestné prohlášení, ke kterému jsou zapotřebí fotografie vozidla a Vy tam čestně prohlašujete (pod pokutou), že vozidlo bude stát tam a tam a budete jej využívat k tomu a tomu. To bych Vám rozhodně nedoporučovala. |
![]() |
barvínek petr - 13.04.2012 (14:30:52) |
Dobrý den mám malý dotaz mohu odevzdat SPZ bez dokladu o ek. zrušení,když jsem auto prodal a auto již není používáno?děkuji za radu |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.04.2012 (08:05:02) |
Vážená paní Květo, nejlepší bude, když smlouvu do dvou měsíců od sjednání vypovíte (běží tam 8 denní výpovědní lhůta) a uzavřete si pojištění nové. Pokud máte pojištění zaplaceno na celý rok, pojišťovna Vám peníze vrátí, ale určitě si ponechá vyšší pojistné (bez uznaného bonusu) za dobu trvání pojištění. Trvat na ceně, kterou Vám dealerka spočítala by bylo komplikované, ona by musela doplatit rozdíl, který po Vás pojišťovna požaduje a to už je spíše dotaz na právníka. Pravdou je, že některé pojišťovny v rámci určitých "akcí" přiznání bonusu umožňují a to i lidem, kteří žádný bonus nemají. Takže těžko říct, co se ve Vašem případě přihodilo. |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.04.2012 (07:51:28) |
Vážený pane Josef, buď si zajděte osobně na pobočku pojišťovny, kde Vám vytisknou novou ZK, nebo se obraťte na infolinku dané pojišťovny a ZK Vám zašlou poštou. |
![]() |
Květa - 10.04.2012 (21:33:31) |
Dobrý den. Sjednala jsem si online povinné ručení. Při sjednávání jsem uvedla skutečnost, že jsem doposud nebyla vlastníkem vozidla a nemám nárok na bonusy za bezškodní průběh. Paní, která se mnou povinné ručení sjednávala mi ale řekla, že to nevadí, že pokud jsem aktivní řidič a nebourala jsem že nárok na bonus mám, že daná pojišťovna myslí i na tyto klienty. Smlouvu jsem uzavřela ( 7.3.). Nyní mi z pojišťovny došel dopis, že jsem uvedla mylné informace a že nárok na bonus nemám a navyšují mi pojistné. Jimi určenou sumu odmítám akceptovat. Kontaktovala jsem pojišťovnu, kde mi bylo sděleno, že se mám obrátit na dealera, který se mnou smlouvu sjednával, ačkoliv v obchodních podmínkách je , že se mám obracet na pojistitele. Dealerku jsem tedy kontaktovala a paní se mi omluvila, že se měnily sazby a že mi může nabídnou pojištění levnější u jiné pojišťovny. Tuto pojišťovnu ale nechci. Prosím o radu jak postupovat dál. Mám právo trvat na ceně kterou mi dealerka spočítala ? Pokud ne musím zbývající sumu doplatit nebo můžu odstoupit od smlouvy do dvou měsíců od uzavření. A jak je to s vyplacením peněz ? Smlouva je uzavřená na 1 rok. Děkuji. |
![]() |
Josef - 10.04.2012 (21:02:06) |
Dobrý večer, Ztratil jsem zelenou kartu,vytisknou mi na pojistovne novou? |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (13:09:49) |
Vážená paní/slečno Lucko, myslím si, že Vám nepřišel dopis od pojišťovny, ale od České kanceláře pojistitelů. Tito rozesílají dopisy s dlužnou částkou za nepojištěné období. Mělo by se to ale týkat až doby po 1.1.2009. Těžko radit, když nevíme, kdo Vám co poslal. Buď nám dopis nascenujte, ať vím o čem se bavíme a zašlete na náš email:ppp.krystof@seznam.cz, nebo si zavolejte na tel., který musíte mít na dopise uvedený. |
![]() |
Lucka - 10.04.2012 (12:14:49) |
Dobrý den, můžeze mi poradit, můj otec před 9 lety prodal auto a to odhlásil. Nyní (prvně) mu z pojištovny napsali dopis, ve kterém po něm chtějí 2.400,- Kč za neuhrazené povinné ručení. Je možné požadovat dluh 9 let zpětně, aníž by za celou dobu přišla jakákoliv upomínka. A navíc není ani v dopise uvedeno, za jaké obdbí v roce 2003 je ručení neuhrazené. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (10:17:21) |
Vážený pane Romane, Vaše bonusy nemají s nehodou co dělat. Nehoda je vždy zaznamenána u toho, kdo má vozidlo pojištěn, je zaznamenána u pojistky, ze které se plní. Nehoda je spojena s vozidlem, ne s tím, kdo jej v danou chvíli řídí. |
![]() |
předchozí zobrazuji 2018 - 2042 [celkem připomínek: 6147] další |