pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 27.06.2013 (16:28:51)
Vážený pane Martine,
bohužel jiný způsob než dočasné vyřazení vozidla na zrušení pojistky dříve než k výročí smlouvy, neexistuje.
Martin - 27.06.2013 (16:06:23)
Dobrý den,

existuje nějaká možnost jak lze zrušit zákonnou pojistku, dříve než k datu výročí pojistné smlouvy? Neberu v úvahu prodej auta, vyřazení z evidence.

Děkuji za odpověď
Agentura Kryštof - 18.06.2013 (09:08:29)
Dobrý den,
na základě protokolu o dědickém řízení by se mělo vozidlo přepsat na dědice. Při přepisu čestně prohlásíte ztrátu RZ a na základě toho Vám vystaví nové RZ.
roman - 18.06.2013 (00:31:08)
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat.Známý umřel otec a zůstalo po něm auto které je stále v dědickém řízení a ze kterého nikdo ukradl značku,takže auto je tím pádem nepojízdné.Potřebovali by jsme poradit co se dá v takovém případě dělat.Děkuji za odpověd
Agentura Kryštof - 13.06.2013 (10:39:38)
Vážený pane Petře,
naprosto s Vámi souhlasím. Pokud chtějí, aby klient dodržel nějakou lhůtu, měl by také být schopen podložit nějakým způsobem datum. Je to ale opravdu jen jedna z mála věcí, které jsou v dnešní době "nepochopitelné". Spousta institucí bohužel spoléhá na to, že nemáme sílu, čas a nakonec ani peníze na to, abychom se mohli bránit a nikdo jiný to za nás v této době bohužel neudělá. Také přejeme hezký den :-)
Petr - 13.06.2013 (10:32:23)
Díky za odpovědi, stejně si ale myslím, že kdybych šel do soudního sporu, do kterého samozřejmě nepůjdu, tak bych to samozřejmě vyhrál, protože u lhůty, u které nelze určit počátek nemůže být žádná následná vynutitelnost. Jenom to všechno svědčí o marastu v jakém se tato společnost ositla a v absolutní nevynutitelnosti práva. Přesto ještě jednou díky a přeji všem hezký den.
Agentura Kryštof - 13.06.2013 (10:23:21)
Vážený pane Petře,
žádná pojišťovna bohužel není povinna zasílat předpis pojistného či zelenou kartu klientovi doporučeně. Všechny posílají veškerou korespondenci obyčejnou poštou. Datum, od kterého běží měsíční výpovědní lhůta stanovují dle datumu, kdy dopis odcházel od nich. Takže bohužel s tím nic nenaděláte. Pokud Vám to ale již 4 roky nechodilo, já osobně bych to jednou pochopila, ale podruhé bych už smlouvu okamžitě vypověděla. Pokud mají na pojišťovně Vaši adresu správnou, nechápu, proč byste si musel chodit vyzvedávat zelenou kartu na místo sjednání.. Zůstává Vám jedině možnost odejít k výročí smlouvy, podat výpověď k tomuto datu, která musí ležet nejpozději 6 týdnů před tímto datem přímo na pojišťovně.
Petr - 12.06.2013 (16:47:11)
Děkuju, za rychlou odpověď. Ale já tvrdím, že mi už čtyři roky nepřišlo do schránky nic!!!! Ani zelená karta, ani složenka a ani navýšení smlouvy. OK beru argument, že by mi bylo doručeno např. fikcí, ale to by museli poslat doporučeně a mít od toho schvanou doručenku. Čili znovu se ptám, když mohu do měsíce od smlouvy ustoupit, kdy začíná počátek této lhůty, jak mi ČPP vyvrátí při odstoupení od smlouvy fakt, že jsem se o změně dovědel třeba dnes? Jakým předpisem se vůbec řeší doručování těchto změn obchodních podmínek. Ještě jednou díky. PS: o tom depozitu samozřejmě vím, ale jde mi o princip.
Agentura Kryštof - 12.06.2013 (16:36:00)
Vážený pane Petře,
každý by si měl nechávat co rok pojištění přepočítávat. Nejste jediný komu to takhle "přišlo" do schránky. Pokud jste již propásl výpovědní dobu jak měsíc od doručení tak 6 týdnů před výročím smlouvy, tak Vám doporučím jedině vozidlo dočasně vyřadit na registru vozidel. S kopií TP pojistku zrušíte a sjednáte si novou jinde. S novou pojistkou pak dočasné vyřazení ukončíte.
Petr - 12.06.2013 (15:57:52)
Dobrý den, pojišťovna mi navýšila cenu pojistky, ale tak jako každý rok, kdy mi nepřijde ani zelená karta, ani složenka (musím si pro to dojít na místo sjednání), tak tentokrát mi nepřišlo ani to navýšení (dne 6.6. mi přišla SMS k zaplacení zvýšené částky). Chci odstoupit od smlouvy, ale v pojišťovně tvrdí, že z ČPP to odcházelo 7.3., ale mě to jako každý rok nepřišlo. Tudíž ze zákona nemohu vědět počátek měsíční lhůty k odstoupení. To je zákon tak měký, že nemusí toto navýšení posílat doporučeně aby bylo možné stanovit počátek této lhůty? Děkuji moc za odpověď
Agentura Kryštof - 10.06.2013 (12:16:48)
Vážená pane Jirko,
jen sepište kupní smlouvu a kupující si vozidlo přihlásí na odboru dopravy, kam spadá dle trvalého pobytu. Vy už nic odhlašovat ani přehlašovat nebudete. On na přihlášení vozidla potřebuje velký a malý tech. průkaz, evidenční kontrolu, povinné ručení, resp. zelenou kartu na své jméno, kupní smlouvu a pokud jsou SPZ z jiného kraje, tak odevzdat i SPZ.
jirka - 10.06.2013 (12:12:47)
dobry den mam auto v poloprevodu a prodal jsem ho a chci ho prehlasit na jineho cloveka jak mam postupovat?dekuji za radu
Agentura Kryštof - 05.06.2013 (08:13:45)
Vážený pane Jardo,
vozidlo by se mělo přihlásit do 10ti prac. dní, ale pokud se neprovozuje, přihlašovat se nemusí. Takže vše je v pořádku, stačí Vám kupní smlouva, evidenční kontrola a pojištění.
Jarda - 05.06.2013 (08:06:47)
Dobrý den,Chci kupovat čtyřkolku která je na majitele jen odhlášena (již ji nepřihlásil cca 2 roky )neni to nějak časově omezené? Stačí mi na přihlášení jen kupní smlouva mezi námi, udělat evidenčku a pojistku ? děkuji
Agentura Kryštof - 28.05.2013 (15:50:13)
Vážená paní Kohoutková,
pokud Vám to již na úřadě řekli, že to nelze, tak to nelze. To byl jen můj nápad, jak Vám pomoci. Nezlobte se, ale byla nezodpovědnost toto udělat a nyní po skoro 10ti letech to řešíte? Nevím, jak Vám poradit.. Bez ekologické likvidace vozidlo nevyřadíte a co se týče toho čestného prohlášení, má to určitá pravidla, která musíte splňovat. Je to omezené datumem, vozidlo, které chcete vyřadit, musí být rozebráno před určitým rokem, což Vy zřejmě nesplňujete, proto Vám úřednice řekla, že to nelze. V tom případě Vám opravdu nemám jak poradit.
kohoutkova iva - 28.05.2013 (15:36:10)
To jsme již zkoušeli a pani na uřadě nas vypakovala s tim ,že něco takového není možné.Tak jak to tedy je s čestným prohlašenim?
Agentura Kryštof - 28.05.2013 (11:59:17)
Vážená paní Kohoutková,
to je bohužel problém. Zkuste vozidlo vyřadit na čestné prohlášení, kdy na úřadě prohlásíte, že jste vozidlo rozebrali a sešrotovali. Jinak Vám bohužel neporadím.
kohoutkova iva - 27.05.2013 (17:43:45)
V roku 2003 jsme dali značky do depozitu a v roce 2004 auto sešrotovali.Ted neni možno auto odhlasit bez eko likvidace.Co s tím.
Agentura Kryštof - 24.05.2013 (08:12:36)
Váženy pane Beneši,
na příslušném registru vozidel na Vaši žádost by měli zjistit zda-li je vozidlo na Vás hlášené či nikoliv. Pokud máte doklady od vozidla i značky, tak s protokolem o ekologické likvidaci Vám vozidlo na příslušném registru vozidel trvale vyřadí. Bez protokolu nikoliv.
karel benes - 23.05.2013 (15:26:27)
U prvniho auta,bych mel zjistit,zda je na me hlasene-kde,jak? a u druheho-mou situaci jsem popsal,papiry a znacky mam,auto ne,jak tedy postupovat,chci se toho zbavit jednou provzdy a ne to ukladat do dep.co tedy radite?
Agentura Kryštof - 23.05.2013 (14:56:19)
Vážený pane Beneši,
poradit chcete v čem, když nemáte od vozidla nic? Chcete poradit jak vozidla vyřadit bez jakýchkoliv dokladů?? Pokud u druhého vozidla najdete doklady a značky, tak max vložit do depozitu, ale bez protokolu o ekologické likvidaci vozidlo nevyřadíte a bez dokladů už vůbec.
karel benes - 23.05.2013 (08:42:36)
Dobry den,potrebuji poradit,jak postupovat.Rekneme v roce 1999 jsem koupil vuz a o 2 roky pozdeji sepsal s kamaradem smlouvu,kde jsem mu auto prodal(nikde jsem nic neodhlasoval a nerusil,vykaslal se na vse),nevim jestli on s tim urady obehal,ale ja ho uz nikdy pozdeji nevidel-odstehoval se.
Pozdeji cca 2002 jsem koupil dalsi vuz a asi po roce jej nechal stat nekde bokem,sundal jsem jen znacky,ze jej odhlasim a vse vyridim,avsak to dopadlo podobne(nic jsem nevyridil).Behem pul roku auto obral kdo mohl a nakonec jej nekdo zcela odvlekl.Znacky a techn.bych nekde nasel.
Predem dekuji za odpoved,rad bych uz tuto nocni muru vyresil a to pokud mozno bez zbytecnych vydaju.
Agentura Kryštof s.r.o. - 21.05.2013 (13:31:04)
Vážený pane Jendo,
v tomhle případě lze pojistné vypovědět pouze k výročí smlouvy. Což je min 6týdnů před výročím smlouvy. Poté již jen na základě "kupní smlouvy".
Jenda - 21.05.2013 (13:09:59)
Dobrý den, jak mám prosím postupovat v následujícím případě. Vlastním moped Babetta r.v. 1987, který nepodléhá evidenci, nemá RZ, již druhý rok není provozován z důvodů poruchy a je v soukr.garáži. Pojištění jsem pravidelně platil i v když nebyl provozován. Nyní jsem dostal "bonus" ve formě navýšení pojistného. Jak mám postupovat při výpovědi smlouvy, když nemohu uložit RZ v depozitu, když je moto nemělo a nemá, DI mi ani nemůže tudíž vystavit potvrzení?
Agentura Kryštof - 17.05.2013 (08:36:06)
Vážený pane Jirko,
na odboru dopravy by jí toto potvrzení vydat měli.
 
předchozí  zobrazuji 1479 - 1503 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting